Dutch Open Supermoto #14, Lelystad

Het Lays-Team zegt;Tot volgend jaar!
Alleen of Frans dan nog op de motor zit weten we nog niet :N

Laten we hopen dat hij wel blijft komen om ons wat te laten lachen,kijk naar het filmpje en oordeel zelf!


Dat wil je toch niet missen volgend jaar :X

Inderdaat Kees, dit is weer eens een mooi stukkie knip en plak werk.
En wat is het toch dat het hier altijd om Frans gaat? :+
Nee hoor Frans, laat ze maar lullen. Ik denk dat je in 2009 gewoon weer aan de start moet verschijnen. De supermoto wereld kan gewoon nog niet zonder jou.

gr, Look.
 
geweldig Keesje, ze zoeken nog iemand bij Talpa........En of ik in 2009 nog op de motor zit ????? wel degelijk wel ...........Maar op de welke ???????? Om Look niet teleur te stellen de Xt660X blijft, en of de YZ blijft is nog maar de vraag.
Maar ik heb ondertusssen wel in de gaten dat het Lays team fors uitgebreid gaat worden, wellicht komt Wilco en Gerard erbij ( wel erg veel KTM dan),missschien Look-Arjen zeker en dan misschien ook nog wel Baartje.
Baartje en Arjen zorgen voor het nodige Yamaha tegengewicht,dan zou het 3 maal Yamaha zijn en 4 maal KTM.
Zouden we eigenlijk een ploegje moet hebben die voor elke wedstrijd kwartier gaat maken.....ach ja het is voorlopig nog 2008..Gr: 000
 
Look dat weet ik ook niet waarom dat het altijd over mij gaat, ze hebben het nu eenmaal graag over en tegen ouwe mannen .......Maarja dan moeten ze nog wel eerst die ouwe voorbij rijden he, die snotneuzen van een Harry en Arjen..Gr:000
 
Geweldig Kees!!! hahahaha!!

Erg goed in elkaar gezet. :} :} :}

Precies die hand van Franske steeds op het juiste moment! zeer knap!

Waarom sta jij er niet tussen Kees? Cameravrees? haha

Ja vond het ook wel :X
Ik sta er wel tussen,vraag daar zelfs aan je of er een zwaailicht op zit haha
Maar sta meestal achter dat ding en om mezelf dan van dichtbij te filmen,dat wil ik supermoto Nederland niet aan doen :N
En als ik er al op sta is het meestal zo als hier onder en dan zie je mijn gezicht weer niet dus....... :+
full
 
geweldig Keesje, ze zoeken nog iemand bij Talpa........En of ik in 2009 nog op de motor zit ????? wel degelijk wel ...........Maar op de welke ???????? Om Look niet teleur te stellen de Xt660X blijft, en of de YZ blijft is nog maar de vraag.
Maar ik heb ondertusssen wel in de gaten dat het Lays team fors uitgebreid gaat worden, wellicht komt Wilco en Gerard erbij ( wel erg veel KTM dan),missschien Look-Arjen zeker en dan misschien ook nog wel Baartje.
Baartje en Arjen zorgen voor het nodige Yamaha tegengewicht,dan zou het 3 maal Yamaha zijn en 4 maal KTM.
Zouden we eigenlijk een ploegje moet hebben die voor elke wedstrijd kwartier gaat maken.....ach ja het is voorlopig nog 2008..Gr: 000

Zou weer een mooie taak wezen voor jou Frans,als we zoveel rijders krijgen dan hebben we iemand nodig die zo'n 100 vierkante meter vrij moet houden voor al ons materiaal :+
En dan nog maar niet over wat er allemaal gebakken moet worden pffffffff over de koffie nog maar te zwijgen :+

En Talpa.......mochten ze dit filmpje zien denk ik dat er voor jou wel ergens een plekje in een of ander progamma zal zijn (zo'n belspelletje oid zou wel wat zijn haha)
 
Laatst bewerkt:
he kees , voor de koffie en het bakken hebben we volgend jaar de beschikking over een 4 tal lieftallige dames, de vrouw van Baartje en Arjen en de dames Corinne en Corin........Alle 4 beschikking ze over kwaliteiten die ik niet kan evenaren, ik zal ze wel uitleggen hoe ze met een aggregraat om moeten gaan.........dat wordt smikkellen en smullen.Gr: 000
 
he kees , voor de koffie en het bakken hebben we volgend jaar de beschikking over een 4 tal lieftallige dames, de vrouw van Baartje en Arjen en de dames Corinne en Corin........Alle 4 beschikking ze over kwaliteiten die ik niet kan evenaren, ik zal ze wel uitleggen hoe ze met een aggregraat om moeten gaan.........dat wordt smikkellen en smullen.Gr: 000

Zou fijn zijn dat we van de motor stappen en gelijk aan tafel kunnen ;)
 
Ik heb Angelique al voor 2 races ingedeeld met de catering, kijken of de rest net zo gemotiveerd is. Waarschijnlijk kunnen we nog wel een extra jaartje genieten van Frans. Ik denk dat hij geen weerstand kan bieden, nu er zoveel dames zijn.
 
Frans heeft z'n zinsafsluitingen al veranderd van ex # 242 naar # 000.

Komt wel goed met hem... ;)
 
Arjen weet de gevoelige snaar te raken, voor charmante dames heb ik een zwak.
Dus de voorbereiding zijn in gang gezet boys ???????????
Bij Harry ook, die is bezig zijn Tom-Tom te herprogrammeren op de verrre reizen in 2009.
Van Noordwijk naar weet ik veel, dat slaat de Tom-Tom elke keer op hol. Die gelooft het niet.Gr:001
 
Terug
Bovenaan Onderaan