Duur verkoop

Hoe lang stond jou motor te koop?

  • minder dan 2 weken

    Stemmen: 16 37,2%
  • 2 weken tot een maand

    Stemmen: 9 20,9%
  • 2-3 maanden

    Stemmen: 3 7,0%
  • 3-4maanden

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5-6 maanden

    Stemmen: 1 2,3%
  • 6-9 maanden

    Stemmen: 1 2,3%
  • Laten we het daar maar niet over hebben...

    Stemmen: 13 30,2%

  • Totaal aantal stemmers
    43
@ Elevator: in eerste instantie vroeg ik er veel voor, omdat er op marktplaats altijd belachelijk lage prijzen worden geboden...ik wilde kijken of er iemand in de buurt zou komen van mijn echte vraag prijs...dat gebeurde niet, dus ik heb erop gezet dat ze een bod moesten doen...op de site niet hoger dan 1700 (heb ik een email gestuurd, niks op gehoord) en telefonisch meerdere keren een bod gehad van 2100 euro, maar die mensen zijn niet geweest...als ik hem dan toch weg moet doen voor een voor mij veel te laag bedrag, dan ruil ik hem liever in dan dat ik ermee moet zeulen en afspraken moet maken met mensen die niet komen!


Tja ik snap je wel , je hebt een voor jou zelf een redelijke prijs in gedachten , maar niemand wil het er voor geven.
Het gaat er om dat je goed gevoel hebt als je motor ingeruilt hebt , en op een nieuwe motor rijdt. :)
 
Ik had één week om mijn vorige motor (ER-5) te verkopen.
Punt was hoe de totale transactie zou uitvallen. Geen inruil en korting, of inruil en geen korting. Ik kocht mijn GSX bij een BMW-dealer en die was niet echt geïnteresserd in tweede hands japanners (alleen bij verkoop van nieuwe BMW.) Alle dealers in de buurt langs geweest, op elke internetsite gezet, geen enkele reactie. En wat blijkt? Een collega van mijn schoonbroer kocht hem vrijdags 5 minuten voor sluitingstijd van het postkantoor.
Kon ik zaterdags mijn GSX ophalen (toen 1 1/2 jaar oud, nog geen 3000 km op de teller voor amper 5000 euro: }) , er waren nog drie kapers/kopers aan de kust, die teleurgesteld naar huis konden.

Zo zie je dat het informele circuit vaak belangrijker is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan