Duurste paddockstand OOIT!!

  • Onderwerp starter Anoniempje621
  • Startdatum
A

Anoniempje621

Guest
Nou ik mag dan wel jarig zijn vandaag, maar ben niet blij met mn vervroegde cadeau een paar dagen geleden.

Ik kreeg een hele dure paddockstand van een medeweggebruiker :?

Sta voor verkeerslicht te wachten en bij groen laat de auto voor me de motor afslaan, ik sta nog rustig te wachten tot hij de auto weer gestart heeft en toen -boem- :X

Alles is nu onder de verzekering dus meer kan ik er niet over kwijt, schade zal bepaald gaan worden..

Voor mij is het seizoen (hopelijk tijdelijk) ten einde...

jullie allemaal voorzichtig op de weg alsjeblieft..het is mij ook alweer veel te dichtbij gekomen '(

full


:X :X

full


:X :X
 
Gefeliciteerd met je verjaardag en gelukkig is het bij materiële schade gebleven...dit soort ongelukken kunnen voor je het weet jarenlang pijn opleveren aan je rug en nek.

Mocht je het niet eens zijn met het vast stellen van de schade, dan kun je altijd nog een contra expert inschakelen of een pro forma factuur laten opstellen bij een ander bedrijf.

Succes met de afwikkeling!
 
Laatst bewerkt:
daarom rij ik ook altijd voorbij de auto's en wacht vooraan bij de verkeerslichten.
ik denk iets van 1500 euro schade aan de fiets ( subframe/uitlaat/achterveer ? / plastic kontje en knipperlichten/remlichten)

Normaal ik ook, veel veiliger maar helaas stonden de rijen dit keer te dichtbij elkaar om ertussendoor naar voren te rijden '(
 
Balen zeg! Je vraagt je af waar ze mee bezig zijn... Appen? Make-up?
 
Gefeliciteerd met je verjaardag, en inderdaad mooie topic titel. :t

Suc6 met de afhandeling. Altijd k@t, zeker als het seizoen net begint.
 
Je hebt vast de bestuurder of bestuurster gesproken na de aanrijding.
Wat was nou de reden waar het mis ging??
Kan me niet voorstellen dat ze jou niet zagen.
Vr Gr E
 
Kan me niet voorstellen dat ze jou niet zagen.

Ik wel, er kwam een tijdje geleden nog een filmpje voor bij van een Amerikaanse muts die het stoplicht nadert en de motor voor haar gewoon niet ziet. Foutje moet kunnen en ik vind hem netjes ingeparkeerd zo.
 
Gefeliciteerd en sterkte...


P.s. als die paddock stand je niet bevalt wil ik m wel overnemen voor een €100 (er zit al wat schade op zie ik).
 
2 voorste autos gingen rijden, auto voor me moest omdat hij de auto liet afslaan opnieuw starten, en die man zag waarschijnlijk alleen groen en zag de rechterbaan ook in beweging komen.. hoe die het verder voor elkaar kreeg geen idee..je kijkt toch voor je zou je denken...

maargoed alles word nu opgepakt door rechtsbijstand dus hopen dat het snel vergoed word waardoor ik weer verder kan, mis het rijden nu al B|
 
Knake zooi en klote dat het je is overkomen.
Wellicht toch nog iets geluk gehad, want voor hetzelfde geld had die koekswous meer gas gegeven en veel harder tegen jou achterzijde aangereden.
Dan zouden de rapen veel meer gaar kunnen zijn.
Nekletsel loop je snel op in zo'n situatie.
Hoop dat je motor snel weer op en top is, want begrijp dat je het rijden nu al mist.
Sterkte.
Vr Gr
 
Ik kreeg een hele dure paddockstand van een medeweggebruiker :?

Beetje onzinnig cadeau ook, wie heeft er nou een paddockstand om een porsche rechtop te houden?

Maar knap vervelend dit zeg! succes met de afhandeling.
 
Laatst bewerkt:
Regel het gewoon direct met die berijder van die Porsche :) De premie voor zijn auto zal wat hoger liggen dan normaal, dus een jaartje of wat verlies aan no-claim tikt voor hem/haar in euro's meer aan dan voor een berijder van een andere auto.
 
Terug
Bovenaan Onderaan