Duurzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

iliasvt

Rookie
4 mrt 2021
1
0
Hoi! Ik ben bezig met een profielwerkstuk en vroeg me af wat motorrijders op het gebied van duurzaamheid vinden. We dachten dat het wel leuk was om een aantal groepen ook te vragen voor de enquête, dus ik vroeg me af of er mensen waren die de moeite wilden nemen de enquête in te vullen. Erg lang zal het niet duren.


de laatste vraag gaat over Eindhoven, maar zal volgens mij ook zonder Eindhovenaar beantwoord naar zijn

groeten!
vwo6 leerling
 
Zomaar enquetes droppen wordt niet gewaardeerd. Tevens een saillant detail dat je zegt dat je geintereseerd bent in motorrijders, maar dat niet als optie gegeven is in de enquete.
 
Ilias, de vraag "Indien u autorijdt en de accijns op benzine en benzineprijzen hoger zouden worden, zou u dan vaker het openbaar vervoer gebruiken, een elektrische auto aanschaffen of nog steeds gewoon op benzine rijden?" kan specifieker.

Je vraagt mensen waar het omslagpunt ligt, zonder duidelijk te zijn wat de trigger is.
Ik zou er van maken:

"Indien de overheid gebruik van openbaar vervoer en bezit/gebruik van elektrische voertuigen duidelijk voordeliger maakt dan voertuigen die gebruik maken van fossiele brandstoffen, zou u dan overwegen deze alternatieven te gaan gebruiken?
 
En de vraag "Is uw waterleiding afgekoppeld" is mij totaal onduidelijk.
 
En wat nou als je een tuin met groen en tegels hebt?
 
Het is ook onzinnig om te vragen hoeveel zonnepanelen iemand heeft, omdat dit niets zegt over het vermogen van de installatie. Een paneel kan 100 tot 500 Wp leveren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan