DVD blad motor....isdawat????

Status
Niet open voor verdere reacties.

miVTRchael

MF'er
4 mei 2004
80
0
amsterdam
Het enige echte motorblad ;) "motor" heeft onlangs die test gehad van supersport motoren op assen.
En daar hebben ze een DVD van uitgebracht.

http://www.motornieuws.nl/

Heel leuk allemaal en was die test al lekker leesvoer maar ik vraag me af of die DVD nog wat is...

Wie kan mij en wil mij dat vertellen?

dank dank dank

Uiteraard kan ik hem lekker kopen en lekker bekijken en lekker de ervaringen neerzetten op MF.....alleen twijfel ik wel heel erg of je deze DVD meer dan twee keer zal zien.
 
Vriend van me heeft m net binnen gekregen.
Echt super dvd :} :} :}
Echt goede dvd, beter dan een filmpje in de bios , Dat testen ging echt wel hard!!Dat moet je zien!! Probeer m vanmiddag nog ff te branden zal kijken of ik m kan uplaoden(zo noem je dat toch? :z )

Laat nog wel ff van me horen })

Greets V4 powerrrr
 
ja tis geen dvd van de FAST BIKES crew maar toch zeker de moeite waard!!
 
Vondt het net 3 keer niks....zonde van mn 14 euros geweest...had van een blad als Motor toch wel iets bijzonderders verwacht...of kunnen de heren motorjournalisten alleen leuk rijden achter het toetsenbord...
 
Vondt het net 3 keer niks....zonde van mn 14 euros geweest...had van een blad als Motor toch wel iets bijzonderders verwacht...of kunnen de heren motorjournalisten alleen leuk rijden achter het toetsenbord...

waarom 3 keer niks dan?!
 
Vriend van me heeft m net binnen gekregen.
Echt super dvd :} :} :}
Echt goede dvd, beter dan een filmpje in de bios , Dat testen ging echt wel hard!!Dat moet je zien!! Probeer m vanmiddag nog ff te branden zal kijken of ik m kan uplaoden(zo noem je dat toch? :z )

Laat nog wel ff van me horen })

Greets V4 powerrrr

Nou, ik heb wel interesse....nieuwsgroepje? graag!
 
Ik vondt het een leuke DVD de kwaliteit van het geluidt had wel wat better gekunt.
Op de motorrai heb ik Randy van der Wal en Joost Overzee gesproken en ze gaan er volgend jaar op letten dan wordt hij (nog) better. :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan