Dvd Faster the movie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ray666

MF veteraan
13 sep 2003
8.992
2
Is er iemand die weet waar deze dvd te bestellen of te koop is???? downloaden word m niet dus wil m graag op dvd bestellen.
of is er iemand die de dvd kan branden voor me(tegen betaling natuurlijk 0-) )
 
moet toch wel wat te regelen zijn ...

Wacht maar effe tot ie binnen komt
Maak wel een copietje voor je
 
Eerst effe wachten tot ie binnekomt
Als ie te groot is en ik moet hem te ver krimpen dan word de kwaliteit ook niet al te best
En trouwens ,Mag dit allemaal wel van Buma Stemra ???
 
Ik heb hem net besteld bij Roadrunner motoren, die gaan nu kijken of ze er aan kunnen komen voor me. Mocht het niet lukken wil ik best graag een alternatief adresje waar ik hem kan vinden, maar ik denk dat motordealers er best aan kunnen komen.
 
Ik heb hem net besteld bij Roadrunner motoren, die gaan nu kijken of ze er aan kunnen komen voor me. Mocht het niet lukken wil ik best graag een alternatief adresje waar ik hem kan vinden, maar ik denk dat motordealers er best aan kunnen komen.
Roadrunner :}
 
Is er iemand die weet waar deze dvd te bestellen of te koop is???? downloaden word m niet dus wil m graag op dvd bestellen.
of is er iemand die de dvd kan branden voor me(tegen betaling natuurlijk 0-) )

Ik heb er nog wel 1 voor je ;) Moet je 'm zelf ophalen.
 
Is er iemand die weet waar deze dvd te bestellen of te koop is???? downloaden word m niet dus wil m graag op dvd bestellen.
of is er iemand die de dvd kan branden voor me(tegen betaling natuurlijk 0-) )

Ik kan hem wel branden en toezenden op jouw kosten, maar hij is nu effe uitgeleend en ik heb uiteraard een gedownloade versie....zonder ondertiteling. Je spaghetti engels moet dus wel op nivo zijn. Maar het is echt een toppertje hoor :9
 
Is er iemand die weet waar deze dvd te bestellen of te koop is???? downloaden word m niet dus wil m graag op dvd bestellen.
of is er iemand die de dvd kan branden voor me(tegen betaling natuurlijk 0-) )

:9~ ik wil hem ook!
Maar liever zou ik hem eerst eens in de bios willen bekijken.
Weet iemand of tie ook daar zal gaan draaien? :]
 
Ik kan hem wel branden en toezenden op jouw kosten, maar hij is nu effe uitgeleend en ik heb uiteraard een gedownloade versie....zonder ondertiteling. Je spaghetti engels moet dus wel op nivo zijn. Maar het is echt een toppertje hoor :9
laat maar weten als je m weer in je bezit hebt en wat de kosten zijn :) alvast bedankt he!!!
 
Dit soort dingen liever niet zo op MF bespreken.
Kan MF mee in de problemen komen.
En dan sturen we Sigma op je af, dus dan jullie ook }) O-) :P


Slotje.

misschien wil Snow Gix wel even een mailtje sturen ... om over jullie zonden na te spreken O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan