DVD Sportmotorverkiezing 2004

die van mij is nog heel :) en gaat ook niet heel strak om dat dingetje heen (zou niet weten hoe ik het dingetje zou moeten noemen )
 
zou iemand die de orginele dvd heeft mij een groot plezier kunnen doen? ff een scannetje maken van de cover en aan mij mailen.....kan ik echt nergens vinden...

(hij stond namelijk in een nieuwsgroep....wel een leuke dvd)

Alvast bedankt.
 
ahh, thanks! Op een ander forum (FTD) is er iemand die er een custom van maakt...zoekt makkelijk in de kast...als je hem wilt hebben, moet je me maar een seintje geven...
 
Ik heb de DVD via de motor magazine besteld op 21 november en heb netjes een bevestiging gehad via de mail...alleen heb ik nu nog niks binnen en hun Lezersservicesnummer: te vinden op hun site, werkt niet :( iemand anders ervaringen?
 
Ik heb de DVD via de motor magazine besteld op 21 november en heb netjes een bevestiging gehad via de mail...alleen heb ik nu nog niks binnen en hun Lezersservicesnummer: te vinden op hun site, werkt niet :( iemand anders ervaringen?
ik had precies het zelfde. gebeld. nee er is niks bekend met u gegevens. dat was na 4 weken wachten. kreeg ik een ander nummer om te bellen. daar zeggen zij; nee wij verspreiden dat niet voor motor magazine.
uit eindelijk ben ik idd naar de boekenboer geweest en heb hem daar gehaald.
vondt het wel een beetje tegen vallen. was idd een beetje saai. wel hele leuke beelden. te weinig motor geluid.
was natuurlijk de 1e keer voor hun. hopelijk leren ze er van en volgend jaar een betere dvd te produceren

ruben
 
dank je voor je reactie, alleen ben ik bang dat als ik naar de boekenboer ga ik straks 2 dvd's heb.....ik denk dat ik nog een paar keer probeer....maar ik wordt telkens geljik opgehangen ...... niet echt goede reclame B| .
 
Hij valt wel tegen he? Er mag wel meer op. Sommige dingen stellen echt teleur....onboard lap met een mv *D ..................die vervolgens nauwelijks boven een paar duizend rpm uitkomt. B| Dat sooort dingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan