DVD Sportmotorverkiezing 2004

PieterGSXR

Die hard MF'er
16 sep 2003
278
0
Ik heb net een first look gedaan op de nieuwe DVD van Motor Magazine.
Dolby Digital surround geluid,ik weet niet of het 5.1 is maar het geluid is heeeel gaaf! Dit is echt genieten voor de supersport liefhebber!
102 min. erg gave haarscherpe beelden en geluid, iedere motor wordt ook geheel apart belicht enz.
groetjes
 
weet iemand misschien heel toevallig nog meer winkels waar je DVDs als ghostrider,getaway in stockholm,fast bikes,crusty demons of dirt,las vegas xtremes,kunt krijgen via internet kan ik ze wel vinden maar ik zoek een normale winkel en bij free record shop of media markt verkopen ze dit soort DVDs niet
 
weet iemand misschien heel toevallig nog meer winkels waar je DVDs als ghostrider,getaway in stockholm,fast bikes,crusty demons of dirt,las vegas xtremes,kunt krijgen via internet kan ik ze wel vinden maar ik zoek een normale winkel en bij free record shop of media markt verkopen ze dit soort DVDs niet
Ghostrider wel gezien bij Safe A'dam, de rest weet ik zo snel ff niet
 
weet iemand misschien heel toevallig nog meer winkels waar je DVDs als ghostrider,getaway in stockholm,fast bikes,crusty demons of dirt,las vegas xtremes,kunt krijgen via internet kan ik ze wel vinden maar ik zoek een normale winkel en bij free record shop of media markt verkopen ze dit soort DVDs niet

Mag ik vragen wat je belet om het niet via internet te bestellen??? Je hebt bijna alle DVD's binnen 5 dagen in huis, als het uit het buitenland komt...

Groetjes,

Willi

** Die heel erg veel via het internet besteld **
 
he

waar hebben jullie hem gekocht dan want ben net naar de ako op cs van amsterdam geweest maar die weten van niets.En ik wil hem toch graag zien.
 
Gewoon naar je plaatselijke kiosk gaan die het blad Motor verkoopt en via hun de extra editie bestellen.... Geen enkel probleem!!!

Groetjes,

Willi
 
ja kost je nog eens 4,50 meer om te bestellen hij moet toch ook gewoon te kopen zijn wat ik van pietergsxr moet vernemen.
 
Nee, ik vind er geen reet aan.
Dus............ :Z
Zelf heb ik de "Master bike" DVD.
Op deze "Master bike 2004" DVD
staat er veel meer op.

Action with GP-star Randy Mamola :}

Supersport:
749R / CBR600RR / ZX-6R / YZF R6.

Superbikes:
RSV1000R / Tornado RS / 999S / GSX-R750.

Open class: :9~
CBR1000RR / ZX-10R / GSX-R1000 / yzf r1

Deze "Master bike" DVD is echt super. :}
 
Ik heb een vraagje......
Allereerst... is ie nog heel????? Ik heb hem vanmiddag voor de vierde keer uit de 'hoes' gehaald en nu zitten er barstjes en scheurtjes aan de binnenrand van de DVD, omdat deze zo ontiechlijk strak vast zit in de hoes.
Dit houdt in dat de DVD draaien het risico meebrengt dat er splintertjes op mijn DVD lens komen en mijn DVD speler kaduk gaat......

Ten Tweede... Ik vind het zeker een leuke DVD die de moeite waard is te kopen. Vooral die onboard laps met ( Patrick ) vd Goorbergh zijn rete gaaf . Ik vind hem alleen net ff ietsie te 'tam', vergeleken met de 'performance bikes' videootjes die ik heb gezien. De opzet was leuk, maar er had wel wat meer 'flavour' door gemogen. Iets meer humor misschien.... ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.....

Verder een gaaf initiatief van de heren 'Motor' en zeker voor herhaling vatbaar
:} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Ik zit er ook al een tijdje over te denken om die DVD aan te schaffen. Toch maar eens doen, gelet op die prijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan