DVD ZAC 2003

Hoe was de ZAC DVD?

  • Leuk, volgend jaar weer!

    Stemmen: 8 72,7%
  • Mwah... ik kan het zelf beter.

    Stemmen: 0 0,0%
  • DVD speelt niet af.

    Stemmen: 1 9,1%
  • DVD speelt af met fouten

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik heb (nog) geen DVD.

    Stemmen: 2 18,2%

  • Totaal aantal stemmers
    11

Serge-111

Die hard MF'er
12 jan 2003
713
3
NL
Tijdens de laatste ZAC race in Assen heeft iedereen die zich inschreef (ca. 90 coureurs) een DVD gehad met alle films van het afgelopen seizoen. De reacties tot nu toe waren leuk!

Om een eind te maken aan alle verzoeken per mail om DVDs op te sturen:
Er worden geen DVDs opgestuurd. Als je niet aanwezig was en alsnog een DVD wilt hebben, dan mag je 'm op komen halen in Amsterdam!

full
 
Laatst bewerkt:
ow, in m'n mailtje zei ik dat er geen topic over was, maar blijkbaar wel :P

jammer dat mijn ontwerp uiteindelijk niet is gekozen, maar ik wacht met smart op mijn exemplaar. bedankt!! :} :}
 
BTW: ik was er wel; heb hem ontvangen

Bij deze: ziet er erg goed uit!

Dank aan alle betrokkenen voor inzet, tijd en betrokkenheid die hier toe geleid hebben. TOP!
 
Hebben jullie ook dat fragmentje eens goed bekeken (Assen)dat die 2 tegen elkaar aan beukten..... ging er lekker "vriendelijk" aan toe....
 
Die botsing (Hoge Heide) liep goed af. Op de veenslang gebeurde hetzelfde die dag (beelden aan het eind van de 1e 5-8 film), en dat resulteerde in een lelijke crash (AndreK en nog iemand).
 
Die botsing (Hoge Heide) liep goed af. Op de veenslang gebeurde hetzelfde die dag (beelden aan het eind van de 1e 5-8 film), en dat resulteerde in een lelijke crash (AndreK en nog iemand).
Zou het allemaal graag bekijken Serge maar de DVD stopt ermee als ik bij Zolder ben...... :( hoe kan dat nou? Als hij het begin wel speelt moet hij de rest toch ook af kunnen spelen.... of niet :?
 
Was je wel aanwezig in Zolder? Er zit een beveiliging op die ervoor zorgt dat alleen die films afgespeeld worden waar je zelf eventueel in voor kan komen O-)

Check ff je mail, tot nu toe had ik alleen mossel gehoord over een probleem met de DVD. Ben wel benieuwd of de rest wel goed is gegaan, dus polletje aangemaakt.
 
Laatst bewerkt:
leuke onderzetter *D met xtreem gezellige beelden Kortom een leuk hebbedingetje :9

* heeft er al 1 in bezit en hoopt er volgend jaar weer een beetje bij te mogen hangen :+
 
Moet hem nog even bekijken,maar zo te horen zijn het erg mooie opnamen!

Shit , heb het zelfde als Patr1.. :(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan