DVPMC6 Het Voorne Putten Topic, Is this the last?

Sluit me bij Bert aan. Weet nu wel meteen wie Worldbeater is :Y
Ow, nu snap ik het pas. :+

Wat vonden jullie het nadeel van deze grote groep dan?
We waren net onderweg toen jullie weggingen. :)

Ik was trouwens een beetje duf gisteren :o , heb net klokje rond geslapen. O-)
 
Volgende keer moeten we ook wat sneller gaan rijden. :Y

Als er bediening op het teras was geweest, of meer personeel binnen, dan was het allemaal wat meer op rolletjes verlopen.
Terwijl ik even binnen was hoorde ik ze onderling ruzie maken, en dat het een grote chaos was.
Één van de jongen in de bediening stelde voor om zijn vriendin op te bellen om te komen helpen, dat vond de eigenaar een goed idee, mits ze ouder dan 17 was. :P
Toen wij de tweede keer bij de Piramide waren zag ik ze nog net huilend de deur verlaten. O-)

Verder was de eigenaar zo vriendelijk om een copie te maken van een kaartje die ik buiten van een andere onbekende motorrijder kreeg van de heuvelroute, alleen die maakte hij boven op zolder met zijn computer, die nog moest o-p-s-t-a-r-t-e-n, zo bleek. :Z
 
Ow, nu snap ik het pas. :+

Wat vonden jullie het nadeel van deze grote groep dan?
We waren net onderweg toen jullie weggingen. :)

Ik was trouwens een beetje duf gisteren :o , heb net klokje rond geslapen. O-)


Doordat we met zoveel motoren reden, lag het tempo nogal laag. Helaas daalde dit tempo nog meer bij elke bocht -O- . Bij kleinere groepen heb je hier wat minder last van. Maar ja met zo'n grote gezellige groep zal het niet meevallen kleinere groepen te maken :N .
 
Voorop heb je dat gevoel veel minder dan verder in de groep, al moet je aan de kop ook wel rekening mee houden bij het inhalen van auto's.
- die er gisteren ook ter overvloedde aanwezig waren. O-)

De meesten die er gisteren waren ken ik ook al drie jaar, en intensiever dan alleen af en toe een meetje pakken. :) (drie bbq meetings, bij elkaar slapen bij feestjes, kartmeet, etc)

Dus voor ons was het wel een ervaring deze grote groep, maar niet heel vervelend.
Meestal is de opkomst 5-6 man. :Y Kan je wat meer "uithalen".

En in 2004-2005 deden we letterlijk ieder weekend een meet, dus dan zag je van die grote groep iedereen wel een keer voorbijschuiven. ;)

Maar binnenkort maar eens hier met de DVPMC gaan knallen. :Y
 
Piccie *D

HPIM07221.jpg


@ WB: komt ik toch gewoon een keer jullie kant op :P

ff back to my roots ;)
 
...
De meesten die er gisteren waren ken ik ook al drie jaar, en intensiever dan alleen af en toe een meetje pakken. :) (drie bbq meetings, bij elkaar slapen, kartmeet, etc)

...
Maar binnenkort maar eens hier met de DVPMC gaan knallen. :Y

Slapen ... smaken verschillen, maar als ik het goed gezien had was er maar 1 dame :?
Ben blij dat DVPMC niet zo'n hechte groep is.
 
ff back to my roots ;)
:Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y

Remember Poortugaal.
full

Slapen ... smaken verschillen, maar als ik het goed gezien had was er maar 1 dame :?
Ben blij dat DVPMC niet zo'n hechte groep is.
_O-

Komt ook omdat de leden uit alle windstreken komen. :P

Bij een meeting in Groningen, feestje s'avonds, is het wel fijn als je daarna niet meer naar huis moet. ;) Was een behoorlijk groepje die bleef maffen.
Andersom heb ik hetzelfde gedaan voorafgaande aan een Zeelandmeet, en later een BBQ meet in Hoogvliet, bleven er mensen uit Assen en Groningen slapen. :Y

Meestal komen er twee dames overigens, nummer drie moet nog een motor kopen, en nummer vier een rijbewijs halen. Nummer vijf moet eerst 18 worden. _O-
Nummer 4 lag nog in bed toen ik haar belde gisterochtend.
 
Laatst bewerkt:
Hier had riekky1 last van gisteren. _O-
Geluk bij een ongeluk. ;)
Werk in Uitvoering

Groene Kruisweg, tussen de Spijkenissebrug en de Aveling

Project omschrijving:

Op de Groene Kruisweg (tussen de Spijkenissebrug en de Aveling) wordt op 08 augustus 2006 gestart met asfalteringswerkzaamheden (aanbrengen geluidsarm asfalt).

De werkzaamheden zullen in 2 fasen worden uitgevoerd en bestaan uit het wegfrezen van het oude asfalt, het aanbrengen van een aantal leidingen tussen het Oedevlietsepark en de Westpunt, het aanbrengen van geluidsarm asfalt en het zagen & aanbrengen van diverse detectielussen voor de verkeerslichten.

Tijdens de werkzaamheden zal er verkeershinder ontstaan, omdat er per rijrichting maar 1 rijstrook beschikbaar zal zijn. Dit is ook de reden waarom gekozen is om deze werkzaamheden in de vakantieperiode plaats te laten vinden.

De verkeerslichten op de kruising Groene Kruisweg - Aveling worden tijdens de werkzaamheden op knipperen gezet, zodat het verkeer van en naar Spijkenisse door kan blijven stromen. Om bovengenoemde verkeersstromen niet te hinderen zal er gedurende de werkzaamheden geen doorgaand verkeer mogelijk zijn tussen bovengenoemde kruising en de kruising Groene Kruisweg - Laning. Het verkeer van en naar Poortugaal / Rhoon zal D.m.v. Borden worden omgeleid via de Aveling - Laning.

Om een goede aansluiting van het asfalt tegen de Spijkenissebrug te realiseren is gedurende de volgende tijdstippen geen doorgaand verkeer mogelijk richting Spijkenisse, t.w.:

08 aug 2006 10.00 - 11.00 uur

09 aug 2006 07.00 - 09.00 uur

11 aug 2006 07.00 - 10.00 uur

15 aug 2006 20.00 - 06.00 uur

Het verkeer zal op deze tijdstippen D.m.v. Omleidingborden worden geleid via de A15 / Botlektunnel / Hartelbrug.
Alleen morgenavond+nacht nog ff overlast dus. :P
 
Waar ga jij kneedownen? Ik zoek een rustige plek waar ik aan mijn zithouding (verzitten) kan werken.

Mijn eerste is gelukt op niet de meest ideale plek ( vangrail ) maar in de bocht na de Heijenoordtunnel rechtsaf mooie doordraaier afslag Oud-Beijerland...

Verder is de route tussen Oud-Beijerland en Numansdorp ( binnendoor ) ook ideaal. :]
 
Mijn eerste is gelukt op niet de meest ideale plek ( vangrail ) maar in de bocht na de Heijenoordtunnel rechtsaf mooie doordraaier afslag Oud-Beijerland...

Verder is de route tussen Oud-Beijerland en Numansdorp ( binnendoor ) ook ideaal. :]


Das een mooie bocht , maar als je lange doordraaiers zoek dan moet je naar het einde van de A13 , daar bij Schipluiden enz.
Wel goed blijven spiegelen want ze wilen daar wel eens kontroleren in gemarkeerde en ongemarkeerde wagens !
 
_O-

OMG nu al teveel bier '(

Nah....stel je dan nu maar ff voor }) , ben je op 't piccie de 1e van links
of de 3e ?


De derde van links is nog makkelijk ... maar de eerste van links :? T'is maar net hoe je het bekijkt. Eerst hoofd is iemand die al vakantie heeft gehad met zo'n gezonde bruine kleur :+ . Die andere ben ik :Y , heb ook niet zo'n grote mond als die 3de van links :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan