Dynatek maakt aftermarket ontsteking voor veel motoren. Omdat ik met met project (ZXR400 met ZX6R motor zie: Project ZXR-RR, The never ending story! ) probleemen heb met mijn ontsteking zat ik te denken om een Dyna 2000 ontsteking te gaan gebruiken. Met de lage dollar zijn deze dingen nog wel redenlijk te betalen.
Nu was ik alleen benieuwd of het ook wel slim is om dit in een wegmotor te gebruiken. kunnen dit soort systemen een negatief effect hebben op de levensduur van de motor, of zitten er andere nadelen aan vast?
Hoe zit het met de prestaties van de motor? kunnen deze vooruit gaan? de motor heeft al akra bochten met een laser works demper. er komt een ramair airbox met K&N in, en de orginele carbs krijgen wel een dynojet kit of misschien neem ik zelfs wel flatsliders. Daarnaast ga ik in de toekomst de kop misschien ook nog wel flowen of zelfs meer, maar dat is echt nog wel ff 2 jaaar weg.
Daarnaast even een heel ander vraagje, op de website staat dat ze alleen een kit voor het 1998-2001 model hebben, maar zou deze ook op mijn 1997 blok passen? zit toch niet zoveel verschil in dacht ik?
Hoop dat jullie mij wat advies kunnen geven!
Nu was ik alleen benieuwd of het ook wel slim is om dit in een wegmotor te gebruiken. kunnen dit soort systemen een negatief effect hebben op de levensduur van de motor, of zitten er andere nadelen aan vast?
Hoe zit het met de prestaties van de motor? kunnen deze vooruit gaan? de motor heeft al akra bochten met een laser works demper. er komt een ramair airbox met K&N in, en de orginele carbs krijgen wel een dynojet kit of misschien neem ik zelfs wel flatsliders. Daarnaast ga ik in de toekomst de kop misschien ook nog wel flowen of zelfs meer, maar dat is echt nog wel ff 2 jaaar weg.
Daarnaast even een heel ander vraagje, op de website staat dat ze alleen een kit voor het 1998-2001 model hebben, maar zou deze ook op mijn 1997 blok passen? zit toch niet zoveel verschil in dacht ik?
Hoop dat jullie mij wat advies kunnen geven!