Dyna Rotterdam (Barendrecht)

V8

MF'er
22 dec 2001
118
0
High Octane
Ik ga morgen met m'n bike naar Dyna in Barendrecht om 'm ff goed af te laten stellen. Zijn er mensen die daar wel is geweest zijn? Ik hoorde wat kritische geluiden. Iemand noemde 'm zelfs een fietsenmaker. Dus wie heeft er ervaring met die toko??????
 
ik ben er zelf nog niet geweest , maar wel op zijn bank bij de beurs in utrecht , vind hem een geschikte vent die weet wat hij doet - uitleg over de uitdraai en dergelijke was heel goed , ik ga er binnenkort heen voor luchtfilter en lazer uitlaat af te stemmen .
 
Ik niet direct, meerdere kennissen wel. Erg slechte zelf. Van een slecht stationair lopende gixxer een een op 3 cilinders lopende gixxer man, dat lukt mij niet eens (nouja...) :X
 
Ik heb hier ook slecht ervaringen mee gehad.
Heb een intruder VS1400. Was ruim 400 euro armer
en kon em daarna gewoon zelf weer opnieuw afstellen.
Synchroon stationair en op 3000 toeren.(was tie vergeten!)

Maat van me exact hetzelfde. Hij heeft een Harley en hij kreeg het niet voor elkaar.

Ik laat em in ieder geval daar nooit meer afstellen!

Greets,

JP
 
Hallo ,

Ik heb mijn 97-er blade daar laten dyno'en .... èrg nauwkeurig werd er gewerkt met goede uitleg ...

De afstelling is echt prima ... Jan vertelde mij dat als ie niet lekker loopt ik zeker terug moet komen ... "al moet ik het een aantal keer opnieuw doen " ...

Ik vraag me dan ook af of de mensen met slechte ervaringen alleen hier lopen te klagen , of terug zijn geweest ???
 
Ik ga morgen met m'n bike naar Dyna in Barendrecht om 'm ff goed af te laten stellen. Zijn er mensen die daar wel is geweest zijn? Ik hoorde wat kritische geluiden. Iemand noemde 'm zelfs een fietsenmaker. Dus wie heeft er ervaring met die toko??????



Op zondag 18 januari 2004 11:16 schreef Peter @ R1 het volgende:En, hoe is het bevallen??
Ben benieuwd. Een maat van mij heeft er goede ervaringen mee.


Op zaterdag 31 januari 2004 21:10 schreef V8 het volgende:
Ik ben er geweest en hij loopt als een zonnetje.
Mankeerd nix aan hoor. :]

Zo........ heb ff geduurd voor je reageerde :9
 
En daar heb ik dus met m'n 636/02 een afspraak!!!
140 voor de bank en 145 voor de shite & afstelling!
Doe ik hier goed aan???
Ik heb al een volledige Akrapovic en K&N,dus ik dacht enige afstelling is wel op z'n plaats!?!? Toch!?

Maar ik mol m'n fiets toch niet met die knakkers ofwel?!

zal toch wel meevallen :? ben trouwens wel benieuwd hoe de jouwe rijdt met dyno :)
 
Ik ben met mijn gpz naar goes geweest naar Ruud Fredriks met z'n dynobank. En dat koste mij maar 40 euro inclusief uitdraai, advies en afstelling...
Echt een super gozer, schijnt ook erg bekend te zijn...
 
Ik ben met mijn gpz naar goes geweest naar Ruud Fredriks met z'n dynobank. En dat koste mij maar 40 euro inclusief uitdraai, advies en afstelling...
Echt een super gozer, schijnt ook erg bekend te zijn...

ik betaalde 48 euro een half jaar geleden in Waddinxveen, voor een dyno run (een normale en een gear run)...was nodig voor verzekering
 
zo'n run is uitermate geschikt om de puntjes op de i te zetten.

Zorg er wel voor dat je motor van te voren al goed afgesteld staat, zoals kleppen etc. en goed loopt.
Anders heeft het inderdaad weinig zin, maar dat ligt niet aan de bank of de man dan.
 
Zoals ik al zei heb ik mijn fiets getest op een dyno bank. Ik heb alleen geen run gemaakt voordat ik begon met het aanpassen van mijn kawa. Is er iemand die weet hoeveel pk's en nm's een standaard gpz500 heeft op het achterwiel? Dan weet ik hoeveel ik er op vooruit ben gegaan 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan