dynamo overwikkelen door sevior.nl

Ducati1984

MF'er
2 mei 2003
90
0
omg. Eindhoven
hallo

ik heb mijn dynamo opgestuurd naar sevior.nl om hem opnieuw te laten wikkelen, maar ben nu al 2 weken verder en nog geen resultaat. de persoon vraagt om een bevestigings beugeltje?! maar de dynamo zit dmv 3 boutjes vast aan de carterpan er is dus geen beugeltje nodig. hij zegt dat die die mist en of ik die nog thuis heb liggen?! anders kan hij de kabelboom niet aan de dynamo maken....
ik heb de carterpan thuis waar een beugeltje aan zit waar langs de draad moet lopen dit hoeft niet vast aan de dynamo gemaakt te worden dus dit stuur ik ook niet naar hem op!

heeft iemand ervaringen met het opnieuw laten wikkelen bij sevior.nl? goede/ slechte?

zie foto er is geen beugeltje nodig?!
rood is bevestiging geel is hoe de kabels moeten lopen uit het blok

groeten

Bijlage: Afbeelding 001.jpg
 
als het goed is, moeten de kabels ergens onder geklemd worden, als trekontlasting. maarja dat beugeltje heb je eigenlijk niet nodig voor het opnieuw wikkelen.

ik vind het een vreemd verhaal. heb ooit zelf 1 keer gewikkeld. was een hoop werk, maar ipv 150 gulden gebruikt, was ik 2 tientjes kwijt aan wikkeldraad.
ging zonder problemen. had wel een lamme hand na 4 uur wikkelen, maar was wel de moeite waard.
 
hallo

volgens mij is het een misverstandje geworden: de kabelboom zit dmv een extra boutje vast aan de dynamo, dit beugeltje zat niet op de dynamo die ik opgestuurd had, dus hij d8 dat ik het er al gehaald had maar dat was niet waar heb het nooit gehad. schijnt nu toch goed te komen :)

groeten theun
 
Terug
Bovenaan Onderaan