Goedendag,
Ben nieuw in dit forum, en kon geen sluitend antwoord vinden
Ik heb een Suzuki gsxr 600cc uit 2002
Ik reed een lekker stuk sta bij een maat motor uit 5 min later start die niet startkabels erbij gelijk starten.
Eenmaal thuis ben ik gaan meten dynamo losgekoppeld de 3 fasen gaan meten en allemaal om en nabij de 0.7 OHM.
Motor gestart bij 3500k toeren gaan meten 2draden 85v 1 op95v.
Bij Stationair draaien alle 3 de draden 28v
Maar meet ik nu van de 3 gele draden naar de min van de accu heb ik weer stand van 1.0/0.7 OHM
Accu meet ik 13.1 motor op contact 12.8 eenmaal stationair draaien zit die nog op 12.8 en bij 5k toeren zit die op 13.2
Kan iemand hier iets mee ??
Ben nieuw in dit forum, en kon geen sluitend antwoord vinden
Ik heb een Suzuki gsxr 600cc uit 2002
Ik reed een lekker stuk sta bij een maat motor uit 5 min later start die niet startkabels erbij gelijk starten.
Eenmaal thuis ben ik gaan meten dynamo losgekoppeld de 3 fasen gaan meten en allemaal om en nabij de 0.7 OHM.
Motor gestart bij 3500k toeren gaan meten 2draden 85v 1 op95v.
Bij Stationair draaien alle 3 de draden 28v
Maar meet ik nu van de 3 gele draden naar de min van de accu heb ik weer stand van 1.0/0.7 OHM
Accu meet ik 13.1 motor op contact 12.8 eenmaal stationair draaien zit die nog op 12.8 en bij 5k toeren zit die op 13.2
Kan iemand hier iets mee ??