Dyno afstellen van een supermotard. Hoe en wat?

Dani

MF veteraan
23 jan 2008
10.853
0
Utrecht
Ik heb even gekeken op het forum maar kon niets iets specifieks vinden voor SM's.

Mijn 2006 Husqvarna SM610 heeft een hete nokkenas gehad en samen met een K&N luchtfilter wil ik deze professioneel laten afstellen. Want zelf bak ik er niets van. B|

In zoek dus iemand in de buurt van Utrecht met een bank en ervaring.

En ja ik ben bij Dynojet geweest in Uithoorn maar die deed geen bijzondere merken :r :r
 
Laatst bewerkt:
Molenaar Motors in IJsselstein heeft een vermogensbank en veel ervaring.
 
Bedankt voor de reacties. Ik heb oa PS tuning gebelt. Waren vriendelijk en kon gelijk afspraak maken. Dus dat gaat helemaal goedkomen!
 
En ja ik ben bij Dynojet geweest in Uithoorn maar die deed geen bijzondere merken
Hieronder het lijstje dat ze wel doen, zit inderdaad geen bijzonder merk tussen _O-
Aprilia
Benelli
Beta Motor
Bimota
BMW
Boxer
Britten motorcycles
Buell
Cagiva
CCM
Chiqane
Ducati
Excelsior-henderson
Ghezzi-Brian
Harley Davidson
Honda
Hunwick Harrop
Husaberg
Indian
Jawa
Kanuni
Kawasaki
Kreidler
KTM
Laverda
Midual
Moto Guzzi
Munch Mammut
MV Agusta
MZ
Nanfang
Moto Morini
Royal Enfield
Sachs
Suzuki
Triumph
Ural
V8 Motorcycles
Vertemati
Victory
Vor
Voxan
Yamaha
 
Maarja er staat geen husqvarna tussen. toch wel een heel bijzonder merk!
 
hoogland motoren kwadijk, hebben ook veel geraced met 1 cilinder.
gewoon ff bellen en vragen

anders mad racing ,zit ergens boven alkmaar
 
Ik was naar uithoorn gereden en vroeg het vriendelijk maar kort antwoord. Nee, geen bijzondere motoren. Slechte ervaring mee." Er was geen kans voor een, "Ja maar, meneer!" Hij ging weer verder en had haast dus zelfs zou ik het doen ga ik er niet meer heen.
 
Spreek ik met dynojet in uithoorn? Nee. Met van der meer dynojet in uithoorn. Oke dan zoek ik nog even verder. TUUT TUUT TUUT
_O-

Relaxte reactie. ;)

Zeker een keer een Husk opgeblazen op de bank. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan