Hierbij de foto, ik moet alleen nog ff het toetsenbord ophangen, zodat ik er tijdens de run bij kan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Leuk die rijwindkoeling,maar heb je niet iets om de druk te genereren?
Vele fietsen werken met ram-air en dat gaat hier niet.
De tuner waar ik veel kom,heeft een gigantische blower met kleine doorlaat die dus een windsnelheid van >200km/u nabootst.
De radiateur en uitlaatbochten worden met andere blowers gekoeld.
www.nolenmotors.nl
Ben benieuwd naar jou visie,Paul.
Is de bank ook geremd?
@#$@ die curses heeft niets geholpen. Ik blijf net zo bot en simpel als altijd, terwijl ik hetzelfde bedoel.
beter gezegd
Zeg Paul, ik zit zelf in de meetwereld. Ik werk voor een bedrijf dat toelevert aan profesionele proefstandenbouwers en direct aan de automobielwereld.
Ben benieuwd hoe je e.a.a. met betrekking tot het meetgedeelte hebt aangepakt.
Hoe nauwkeurig is je bank? (sensoren, mechanische invloeden etc.....)
Met welk principe meet je het gegenereerde koppel?
Hoe ziet de signaalverwerking eruit?
Wie gaat de traceerbaarheid van de nauwkeurigheid garanderen, oftewel welk calibratie-orgaan gaat je bank jaarlijks calibreren?
Enne, als je vragen hebt op meettechnisch gebied. Meld je maar. Wellicht kan ik nog wat voor je betekenen.
Hoi
Wat gaat een kale run kosten ?
Ah onze HBM man
Gefeliciteerd Paul, welk type is het? Het lijkt een Dynamometer 250 maar weet het niet zeker omdat door de slang de eventuele wervelstroomrem niet te zien is.
Nog ff isoleren lijkt me geen luxe
En nu nog duizenden runs ervaring opdoen
Komt omdat de wervelstroomrem niet aanwezig is wegens de ontzettend hoge kosten. Wel heeft deze bank de optie om hem er later op te monteren
en as dinsdag wordt mijn motor een van de eerste die deze bank gaat inrijden