Dyno dag

Motor-Forum Dyno dag?

  • JA!!!

    Stemmen: 6 100,0%
  • Ja , maar is dat voordeliger dan?

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, was het toch van plan maar nu is het leuker!

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee, geen zin in

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee, geen geld

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    6

tmoons

MF veteraan
7 jan 2004
4.373
158
Even een poll gemaakt...
dit was het plannetje waar ik op zat te broeden...
het idee was, met zeg bijvoorbeeld 50 MF-ers een dyno dag te houden bij een grote motorboer.... daardoor dus kwantumkorting te kunnen bedingen en er natuurlijk een super gezellige happening van te maken.... dus laat maar horen!!!

ideeen, tips enz.. zijn van harte welkom!!!



hallo,

ik heb de zoek optie gebruikt, maar kon niets vinden. vandaar dit topic, wie kan mij vertellen of er ergens binnen kort een Dynodag is voor motoren zodat ik tegen gereduceerd tarief mijn motor daar een keer op kan laten lopen. Ik kan natuurlijk wel naar een willekeurige dealer gaan, maar dan kost het me ongeveer 4 keer zoveel.

dus wie o wie kan mij dit vertellen?

theo
PS die een dip heeft rond de 8000 en toch wil weten waarom.
 
Laatst bewerkt:
Een dynmojet uitdraai bij een dynocentre kost 48 euro...(tenminste een klein jaartje geleden in Waddinxveen)

ter info ;)
 
GVD!!!! AARRRGGG.... wanneer doen ze dat weer?!
of heeft iemand een 4gassenmeter (of hoe heet zo'n ding) in zijn schuurstaan?

theo
 
GVD!!!! AARRRGGG.... wanneer doen ze dat weer?!
of heeft iemand een 4gassenmeter (of hoe heet zo'n ding) in zijn schuurstaan?

theo
ach was hardstikke druk ,ik wilde er ook op maar had geen zin om de hele dag te wachten,komt wel een andere keer .
 
ik had zondag de hele dag de tijd gehad.. :(

theo
 
Spamerdespam :P

www.motorxtra.nl

Voortaan vaste lage prijs voor Dynojet runs
Door het daverende succes van onze Dynojet actie in augustus en september hebben we besloten de prijs blijvend te verlagen naar 20 Euro.
Je krijgt voor dat geld niet alleen een uitdraai met daarop de koppel en vermogenskromme maar tevens indien nodig een afsteladvies.

Ben daar ook geweest met mijn vorige moto.
Goede service :)
 
KIJK KIJK dat scheelt nog al...
daar kan ik wel eens gaan kijken is ook niet zo verweg, maar net genoeg om daar netjes warm aan te komen :)

er is op dit moment ook een ideeetje aan het broeden in dat kleine hersenpannetje van mij... daarover morgen mogelijk al meer...
 
had een paar dagen eerder gepost, gister en eergister kon je gratis op de dynojet bank in zoetermeer :P

:+

effe correctie is geen Dynojet bank maar Dynostar....

Je kan 'm ook gewoon langs brengen je motor (bij Dynojet Barendrecht of Goes) kan hij hem meteen afstellen voor je.... :} en die dip is er zo uit met een Dynojet kitje.....kost wel wat maar dan heb ie ook wat.... :o
 
ik zit in utrecht, dus motomax (ofhoe heten die knakkers) is IETS dichter bij :)
en ik doe graag dingen zelf (vind ie leuk)

dus vandaar dat ik denk ik lekker naar motomax ga...
maar wie weet ga ik wel eens ergens anders kieken..

theo
 
de gene die iets ging vragen (deze is dezelfde persoon als die mijn boutje afbrak) vergat te vragen wat hij moest vragen...) dus nee helaas... niets nieuws op dit moment.

ohja koekum, kunnen we nog een keertje een sync sessie houden (nu met alle bougies IN het gat en de originele uitlaat..... ) ik zat te denken ergens dit weekend?

theo
 
de gene die iets ging vragen (deze is dezelfde persoon als die mijn boutje afbrak) vergat te vragen wat hij moest vragen...) dus nee helaas... niets nieuws op dit moment.
Is dat toevallig de zelfde persoon als die je aankijkt als je voor de spiegel staat :?
ohja koekum, kunnen we nog een keertje een sync sessie houden (nu met alle bougies IN het gat en de originele uitlaat..... ) ik zat te denken ergens dit weekend?
Dat leek me al een goed plan na het kleppen stellen.
Heb zaterdag niet al te veel tijd dus dan zou het zondag moeten.
Donderdag of vrijdag overdag kan wat mij betreft trouwens ook.
 
nee dat is oeht, (die in de spiegel) die bouten draaier heet sander... :)

vrijdag avond kan denk ikwel.... (hoelaat ben je thuis? dan komt ik vanuit HP in 1 keer door...)

theo
 
Ben de hele dag thuis(nouja, de hele dag :? ) maar hoe laat kom je dan ongeveer, dan hou ik er rekening mee met eventuele boodschappen.
En we zijn dan natuurlijk wel afhankelijk van de weergoden als het bij mij op de stoep moet gebeuren.
 
je kan gaan naarhoogland motoren
gaan in kwadijk

bij purmerend daar kost het 30 eros

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/139009/998aad3e2bd19916d9a3b883a4deb194 (doi.jpg)​
 
ik zit in utrecht, dus motomax (ofhoe heten die knakkers) is IETS dichter bij :)
en ik doe graag dingen zelf (vind ie leuk)

dus vandaar dat ik denk ik lekker naar motomax ga...
maar wie weet ga ik wel eens ergens anders kieken..

theo

Die knakkers :X heten Sander en Ro en het bedrijf heet motorXtra

Ik zie je daar wel :)
 
Even een poll gemaakt...
dit was het plannetje waar ik op zat te broeden...
het idee was, met zeg bijvoorbeeld 50 MF-ers een dyno dag te houden bij een grote motorboer.... daardoor dus kwantumkorting te kunnen bedingen en er natuurlijk een super gezellige happening van te maken.... dus laat maar horen!!!
had me gezellig geleken als k niet nog 25KW reed...
(nu weet ik de uitslag toch al :P )
 
Heb mijn motor laten afstellen bij Powerpoint in Tiel.
Leveren goed werk en zeer betaalbaar.

Zie linkje Inkoopactie Dyno + K&N VTR1000F

Een run bij hen op een Dynojet bank kost t/m februari ook 20 euro.

Spam Spam Spam http://www.powercommander.nl (www.powercommander.nl)

:] :]
 
Bij welke 'motorboer' wordt het nu georganiseerd Theo ? Een MF dyno dag lijkt me best een geschikt plan; vooral voor de fun + gezelligheid. Als we die man inhuren (zijn personeel) voor die dag moet dat toch financieel prima te doen zijn met z'n allen, ook vanwege de extra/goede aanloop naar zijn zaak. Met wat extra's er rond om heen wordt het een leuke extra MF meeting.

Kunnen die jongens (behalve als het bij West-Coast motoren is) ook eens een echte V-twin meemaken ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan