Dyno/ Factory ZX 7 R

Forhekset

MF'er
4 jul 2004
69
0
Dordrecht
Ik ben van plan om een dyno of factory kit in mijn Kawasaki ZX 7 R te laten zetten. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee? Ik woon in Dordrecht, waar zou ik het beste kunnen laten doen? :]

Forhekset
 
Dynojet kits worden door de dealer samen met een ongeremde testbank afgesteld... Op de straat zijn motorfietsen met dynojet kit die afgesteld zijn op zo'n goedkope dynojet testbank vaak niet goed mee te rijden.

Ik heb zelf goeie ervaringen met Factory > Worden ook door professionele race teams gebruikt en zijn op dezelfde manier in te bouwen en af te stellen... meestal zonder testbank of met een dure geremde testbank... zoals een Jaros testbank.

De man die hier het meeste verstand van heeft is Adrie... van Spierings motorservice in Heesch.. Die vent heeft zelfs speciale flow banken.

Bekende wereld klasse race teams laten zelfs hun blokken door hem tunen (heb ik me laten vertellen).
 
Ben zelf zo'n 4 weken geleden ook in bij Powercommander in Tiel geweest. :)
Michel was toen nog aan het bouwen aan z'n nieuwe onderkomen hij zat toen nog in een schuurtje.
Ben heel tevreden over zijn werkwijze, hij weet echt wel waar hij mee bezig is. :}
Alleen moet je jezelf niet blind staren op de vermogenswinsten waar ze weleens over praten.
Tuurlijk levert het wel wat op en het is ook wel merkbaar alleen moet je afwegen of het zo'n €250,- waard is.
In mijn geval wel, na een Yoshi eronder gezet te hebben kon een Dynokitje niet ontbreken, hij loopt er stationair beter door en pakt beter op, over het verbruik kan ik nog weinig zeggen dit moet nog blijken.
Ik zou zeggen mail naar Michel van Powercommander (of ga eens langs...)en vraag wat het voor jouw fiets gaat kosten en wat het ong. aan vermogen oplevert.

Powercommander
Lutterveldweg 18
4500LD Tiel
06-43025280 (Michel)

Succes.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan