freakteacher
MF veteraan
Zit eraan te denken om een dyno-jet kit op m'n cbr f2 (1993) te laten monteren. Ze zeggen dat ie dan beter reageert op 't gas en dat 't brandstofgebruik geoptimaliseert wordt.
Heb wel een paar vraagjes:
1) wat is het verschil tussen stage 1,2 en 3?
2) wat is de goede kit voor mijn motor?
3) zijn die kits universeel of moet je er een kopen speciaal voor je type motor?
4) waar kan ik zo'n ding het beste vandaan halen en hoe duur zijn ze?
5) wat doet zo'n ding nog meer?
Alvast !
Heb wel een paar vraagjes:
1) wat is het verschil tussen stage 1,2 en 3?
2) wat is de goede kit voor mijn motor?
3) zijn die kits universeel of moet je er een kopen speciaal voor je type motor?
4) waar kan ik zo'n ding het beste vandaan halen en hoe duur zijn ze?
5) wat doet zo'n ding nog meer?
Alvast !