dyno uitdraai SV650S

Zoefzuki

MF veteraan
25 sep 2002
2.748
1
Zutphen
Ik weet dat er meer topics hierover gaan, maar ik wil een vergelijking hebben met sv-tjes. En omdat er zoveel sv rijders op dit forum zijn, maar is een topic alleen voor sv.
Ik heb gisteren op een speciale meiden dag bij ten Kate motoren een gratis dyno run gehad voor mijn sv uit 2002 met ongeveer 20.000 km erop. Ik heb een laser uitlaat en andere sproeiers erin zitten.
Ongeveer 72 pk op het achterwiel is erg goed *D al zeg ik hetzelf. Ik ben benieuwd naar de reakties en andere uitdraaien.

Dit is dus de mijne, sorry voor de slechte kwaliteit, moest hem terug brengen naar 100 kb |(
 
Het lukte ff niet, ben niet zo thuis in computers. Nog maar eens proberen

full


Maximum rates
Blauwe lijn: 72.5Hp @ 13731rpm/71Nm @ 4452rpm
Rode lijn: 72.3Hp @ 8996rpm/ 63Nm @ 7162rpm
 
En nog een.

[mgatt]

Maximum rates
72.3Hp @ 8996rpm / 63 Nm @ 7162rpm

Ik vond de uitdraaien er wel goed uitzien. Mooie rechte lijn lijkt me zo.
Alleen de maximum snelheid viel me iets tegen 218 zonder luchtweerstand. Ik weet niet wat mijn eigen teller aangaf, dat heb ik net niet kunnen zien, want dit is natuurlijk wel de werkelijke snelheid.
Ach ik rij toch nooit zo hard O-)

 
Ik zeg, dat zijn hele strakke lijnen. :9 Voor maximaal plezier je blok tussen de 6500 en 9000 toeren houden. 8-)

Geen dips in de vermogens- en koppelcurve (behalve de koppelafname na 7500 toeren), dus waarschijnlijk is je air-fuel ratio ook ok. Heb je daar ook nog een uitdraai van?

Die van mij gaat dinsdag op de bank, een SV650S model 2003.
 
Laatst bewerkt:
full


Dit is een uitdraai van vorig jaar bij paul ritzen. In de winter hebben we andere sproeiers erin gedaan, gisteren heb ik geen tweede uitdraai van dit gedaan. Ik wist ook niet dat dat niet standaard is. Wel jammer. Had ik dat ook kunnen vergelijken.
 
Zijn er dan helemaal geen andere uitdraaien om ff mee te vergelijken? '(
Eigenlijk wil ik hem alleen maar ff naar boven schoppen ;)
Ik blijf benieuwd.
 
Zo te zien hebben die andere sproeiers goed geholpen, want hij stond heel erg schraal in het gebied waar je waarschijnlijk zeer vaak rijdt.

Zoals gezegd, morgen komt die van mij! :)
 
Mijn uitdraai moet nog ingescand worden. Ik kom op 72 pk aan het achterwiel.
Enige aanpassing is een Laser demper.
 
Volgens mijn vriend die ook RSV rijdt, ziet ie er goed uit. Veel mee gedaan?
Maar ja eigenlijk bedoelde ik geen RSV, maar dat wist jij ook wel ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan