Dyno-uitdraai van je SRAD750

Agos

Banned User
5 jan 2003
6.954
5
Nederland
Ik vraag me af wat een SRAD750 gemiddeld op de bank doet aan het achterwiel?
Een maatje van me heeft zijn RF900 een keer op de bank gehad en die had 120 achterwiel-pk's.
Een ander maatje van me kwam met zijn SRAD ongeveer ook een 120aw-pk's.
Is dit slap gel*l,of valt dit te redden?
 
Ik zag er laatst één die had op de bank 127 PK op het wiel.
Had alleen een open BOS pijp en verder niets dus die krengen zijn echt SNEL!!
Ik had de mijne net ingeleverd die dag bij Hans van Wijk.
 
Geen idee want zoals ik al zei ik had 'm ingeleverd en niet op de bank gehad daarvoor :?
Die ik nu heb heeft (maar) 114PK op het wiel ;)
Maar das ook een hele ander fiets dan zo'n SRAD.
 
Geen idee want zoals ik al zei ik had 'm ingeleverd en niet op de bank gehad daarvoor :?
Die ik nu heb heeft (maar) 114PK op het wiel ;)
Maar das ook een hele ander fiets dan zo'n SRAD.
Ik vroeg het aan Agos natuurlijk, maar da's ook mooi... O-)
 
ben afgelopen zaterdag geweest in goes en zie het resultaat
full
:9 :9 :9
 
Om ff terug te komen op het begin...
Gaat het om een injectie vanaf 98 en verder of een ouder model???
Das denk ik ook niet onbelangrijk :?
 
Ziet er strak uit hoor :9~
Alleen voor mij niet weggelegd.
Ik wilde wat meer rechtop zitten maar wel lekker kunnnen rijden en uiteraard ook een nog wel een beetje gezien worden ;)
Vandaar deze aanschaf :}
full
 
Hey, Ik zag je rijden Oppie :) , ik was die malloot vorige week naast je in die Caddy toen je bij Bleiswijk voor het stoplichtstond.

Supersoundje hoor! maar wel ff oefenen met Wheelien!!

Btw mijn srad heeft 119 pk op het achterwiel dit is wel gemeten bij 28 graden celcius...beetje te warm dus..( K&N filter, Laser pijp )
 
Nou laat ik het je zo vertellen het is gewoon bijna niet te doen om zonder het voorwiel los te krijgen weg te rijden als je een beetje enthousiast op het gas gaat.
Maar ja hij is nieuw en ik moet er nog wel ff mee oefenen want het is een driftig baasje ;)
 
De mijne is niet standaard,kan wel afgaan op de sterke verhalen van de vorige eigenaar :+ (een maatje van me) ,maar denk dat ik hem toch eens bij Madracing op de bank zet. :P
 
Vorige maand bij MWS geweest voor wat aanpassingen. O.a. een powercommander laten monteren. Na wat runs op de dynobank is dit het voorlopige resultaat.

144863


De rafels na het doorschakelen komen van een te slappe achterschokbreker. Daar komt over een paar maanden waarschijnlijk een verse van öhlins voor in de plaats.
verder betreft het hier een 99-er srad met injectie.
 
In het voorjaar heeft mijn '97 SRAD bij Hoegee op de bank gestaan en ze blies er 122 zuivere achterwiel PK'tjes uit 8-)
Zit alleen open demper :9 en K&N filter op.
 
Heb me ouwe GSXR 750 96' een 2 jaar terug bij Ten Kate Nieuw Leussen op de bank gehad. Kwam tot 118 pk met open Micron. *D Vlamme als een gek })
 
Mijne vlamde ook als een gek, anderhalve meter steekvlammen , een militair omschreef het als een mortier vlam en knal zo hard *D (hij moet binnen kort op nieuw op de bank dan film ik het weer, nu met vlammen)

Hij heeft 123.5pk op het achterwiel en 83nm koppel ofzo. Hier valt nog wel wat te winnen doormiddel van een Powercommander omdat ik de luchtfilter box heb aangepast. Ik heb een full arrow systeem en een K&N filter en hij is afgesteld met de yoshi tool voor nu.

Oja het is een canadese fiets....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan