Dynobank arnhem

maarten_zxr

MF veteraan
8 feb 2005
2.375
0
Velp
:W

Omdat m'n motor niet helemaal soepel loopt wil ik hem eigenlijk eens een keertje op een testbank hebben *D

En het is natuurlijk stoer op precies te weten hoeveel pk's je hebt :X

Maar nu woon ik in de buurt van arnhem, en ik wil geen wereldreis maken om een testbank op te zoeken.

Wie weet er dus in de buurt van arnhem een testbank?
 
Kijk eens bij liemers motoren in Lathum (Rivierweg) die hebben volgens mij ook een Dynojet bank staan
 
Kun je niet doen alsof je een brommer hebt en dan bij een brommercontrole gaan kijken?
*O* *O* *O* *O* *O*



:+
 
:W

Omdat m'n motor niet helemaal soepel loopt wil ik hem eigenlijk eens een keertje op een testbank hebben *D

En het is natuurlijk stoer op precies te weten hoeveel pk's je hebt :X

Maar nu woon ik in de buurt van arnhem, en ik wil geen wereldreis maken om een testbank op te zoeken.

Wie weet er dus in de buurt van arnhem een testbank?


power point in tiel. Ben ik afgelopen woensdag geweest.
Ff filmpie gemaakt.

klik hier voor het filmpie te downloaden:http://rapidshare.com/files/29083398/Power-point.wmv.html (Power-Point.nl)
 
Als we het dan toch over testbanken hebben...

Laatste weken een aantal keer gehad dat mn motor uitvalt in zn 6, als ik een tijdje 140 rijd :X Dus vanmiddag even langs motoport geweest...zitten tot juni helemaal vol :X Hebben ze me aangeraden om het brik even op de testbank te zetten in Barendrecht. Iemand enig idee wat zoiets kost? Of misschien wel eens daar in Barendrecht geweest? Is namelijk wel leuk hoor...34 hele pk's op een testbank :X , maar wil eigenlijk wel weten of ze het eventuele probleem ook fixen?
 
Laatst bewerkt:
Als we het dan toch over testbanken hebben...

Laatste weken een aantal keer gehad dat mn motor uitvalt in zn 6, als ik een tijdje 140 rijd :X Dus vanmiddag even langs motoport geweest...zitten tot juni helemaal vol :X Hebben ze me aangeraden om het brik even op de testbank te zetten in Barendrecht. Iemand enig idee wat zoiets kost? Of misschien wel eens daar in Barendrecht geweest? Is namelijk wel leuk hoor...34 hele pk's op een testbank :X , maar wil eigenlijk wel weten of ze het eventuele probleem ook fixen?

ongeveer 30 tientjes
meer mag het echt niet kosten voor een run op de bank
 
Terug
Bovenaan Onderaan