Dynojet, foto's en grafieken

leuk zeg om m'n (kale)koppie te zien op het net,ik hoop dat je er tevreden over bent.
groetjes rinus.
Ben zeker te vreden, moest alleen stationair even stellen. Dat zal wel met het monteren een stapje terug gedraaid zijn.
Je vindt het toch niet erg dat je herkenbaar op het net staat he? Ik kan altijd nog even wat zwarte balkjes er in photoshoppen...
 
Rinus, volgens mij heb je d'r een paar klanten bij. Including me....duurt nog een paar maandjes denk ik, maar dat kitje gaat er komen :9~
 
zo das wel tof.......
je komt uit helsluis he????
keb je nog nooit zien rijduh,( ik werk namelijk in helsluis), maar goed er rijduh er wel meer tuurluk+:

zit er ook wel is over te denken zo`n kitje..
eerst maar ff die achterlijk grote knipperlichten en wat nieuwe rempies en een nieuw motorpakkie kopuh........
Hellevoetsluis dat klopt ja. Ik rij meestal om 7:45 via het kanaal naar m'n werk en kom daar om 16:45 weer van terug. Verder rij ik niet zoveel in de buurt van Hellevoet.

Kijk voor relaxte knippers even bij motoport, die ik er op heb zitten passen precies over het oorspronkelijke gat. Deze lampjes worden met 1 grote nylon moer in de kuip vast gezet. Je hoeft er niet voor te boren (zoals de vorige eigenaar van mijn fiets heeft gedaan, grrrr).
Achter heb ik er Booster ovale lampjes opgezet, ziet er ook netjes uit. Zorg bij je achterlampjes er iig voor dat er een reflector (spiegel) achter in het lampje zit anders zijn ze verdomd slecht te zien voor je achterliggers...
 
ik mag de 25 ste :)

dat was dus vandaag....ben maar weer even mee gegaan om Rinus in de gaten te houden...of was het nou om nog even door Zeeland te scheuren? :]

Nognietingebruik had al wel een kitje erin zitten, maar die was niet goed afgesteld. Veel te grote sproeiers en de naalden niet op goede hoogte. Maar dat zal nognietingebruik wel een keer uitgebreid vertellen. In ieder geval weer een puik stukje werk van onze Rinus. Vermogen erbij, koppel erbij, verbruik naar beneden, what more could you want? :}

tis dat mijn ceebee-errutje al 10 jaar oud is en 93000 op z'n teller heeft staan, anders had die kit er ook al gezeten....komt goed bij de volgende fiets!
 
succes...de printer was tijdelijk buiten gebruik, dus die worden van de week opgestuurd.
 
idd leuke rotondes daar in zeeland, in the middle of f*ck*ng nowhere.... 8-)

full
 
Ik moet 3 augustus dan word alles gemonteerd en afgesteld op de testbank bij Ten Kate })
Akrapovic evolutione systeem (zelfde als van de WK SuperSport) Dynojet kit en K&N filter. *D
Ben benieuwd schijnt dat die iets meer dan 110 pk op het achterwiel krijgt 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan