Dynojet inbouw in Goes

:^ Bovendien kun je gewoon geen twee verschillende motoren op twee verschillende banken vergelijken. Zie ook Vermogensbanken en de verschillen, 7 PK verschil door gebruik van een andere bank |(

Binnenkort ook naar Frederiks om een PCIII USB af te laten stellen, ben benieuwd *D
ik weet niet of je naar de uitdraaien van de Z1000 refereer maar die zijn allebei in Oss op de bank geweest....alleen heeft de eerste yoshi slipons...en de andere een Arata full system....misschien zeg jou dat niks....maar de echte kenner wel :Y en probeer dan ook eens zo'n grafiek te lezen...misschien begrijp je dan er wat meer van ;)


de verschillen zitten er vaak ook in de omstandigheden.

op een goede uitdraai staat de temperatuur....de luchtdruk en de luchtvochtigheid van de opname....dit heeft ook veel invloed op het vermogen en de vermogens verschillen
 
op een goede uitdraai staat de temperatuur....de luchtdruk en de luchtvochtigheid van de opname....dit heeft ook veel invloed op het vermogen en de vermogens verschillen
Dan weet je net zogoed als ik, direct vergelijk=direct meten.

Ennuh, een vermogensgrafiek begrijp ik wel hoor |(
 
Laatst bewerkt:
Wat is nu het meest essentiele om in te bouwen?? Want waar bestaat een dynojet kit nu uit. Er zit alleen nog maar een sportuitlaat op mijn fiets, verder niets.

HEb een gsx-r 600

Gr,
 
Na 2 toch wel mindere :X :X ervaringen in goes...zien ze mij daar helaas niet meer terug...
 
Wat is nu het meest essentiele om in te bouwen?? Want waar bestaat een dynojet kit nu uit. Er zit alleen nog maar een sportuitlaat op mijn fiets, verder niets.

HEb een gsx-r 600

Gr,
Vaak wordt een dynojet kit gecombineerd met een open demper en open luchtfilter. Als je het geheel vervolgens goed laat afstellen valt er best wel wat te winnen.
Het ligt er trouwens wel aan uit welk jaar je GSX-R600 is, de nieuwere hebben injectie en dan wordt er gebruik gemaakt van een Power Commander (of Rapid Bike o.i.d.) in plaats van een DynoJet kit.

Na 2 toch wel mindere :X :X ervaringen in goes...zien ze mij daar helaas niet meer terug...
Vertel...
 
De kit die er bij mij inzit komt ook uit Goes vandaan. Vorige eigenaar heeft m er zelf ingezet (volgens mij).
Prijs kitje: rond de 280 euro voor stage 1 & stage 3 (was toen er nog guldens op de verpakking stonden) voor een bandit 1200 uit 1997.
Denk dat ik bij mijn volgende fiets er ook maar eentje daar ga halen. Mijn fietsje is pittig zat met stage1.
 
Terug
Bovenaan Onderaan