Zot
De botte fuckman
- 28 mei 2002
- 41.336
- 5.689
Maar jij bent ook veel te vinden bij Sander dan ?
woensdag t/m zaterdag van 10.00 tot 18.00
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar jij bent ook veel te vinden bij Sander dan ?
Geen Wiseco zuiger, compressie zat. De motor moet meer lucht krijgen.
XrManu ; ik zal eens een ander voortandwiel overwegen. Met dyno trek je dat idd mogelijk recht.
Zot ; Die blokken krijg ik gratis van de dealer dus dus daarvoor hoef ik niet naar MotorXtra. Eventueel kan het idd onder begeleiding, maar dan hoop ik dat die begeleiding er constant bij is, heb wel eens meegemaakt dat je hulp nodig hebt en lang kan wachten. Maargoed, ben er al bijna een jaar niet meer geweest en in een jaar tijd kan er veel veranderen. Geen slechte ervaringen hoor bij MotorXtra, maar ik wil altijd graag iets snel en meteen goed
Aangezien ik de laatste tijd veel minder vrije tijd heb, laat ik het meeste spul (bijna alles) door de dealer doen.
Maar ik heb het er wel over met Sander volgende week. Kijken wat hij voor me kan betekenen voor het dynojet kitje.
Overigens van Ruud Fredriks een mail gehad dat er wel een K&N filter is van de modellen 1999-2003. De K&N site geeft aan 1996-2003 (tikfoutje van Ruud?) ik vraag me alleen af of dat overkill zou zijn, K&N en dynojet. (Overkill als in 'geeft het voldoende extra vermogen voor die 60 euro in vergelijking met de standaard luchtfilter zonder snorkel)
woensdag t/m zaterdag van 10.00 tot 18.00
Zie ik je zo wel, ga toch wel effe langs met de auto met airco.. net al motorgereden, veelste warm, ik was de enige met een leren pak aan, de rest op de weg in t-shirt en spijkerbroek of zelfs korte broeken...
@ DJ.Verhulst,
Heb elek. starter, maar het blijft mooi bij dynojet, niets meer en niets minder
Vandaag ben ik er eens niet. Ff naar de ardennen. Volgende week wel.
Ik snap het voordeel niet van zo'n andere veer boven je gasschuif ipv origineel?
zou een carb met platte schuif niet wat (meer) opleveren , is alleen wat duurder...
Wil je even meer info geven? Als je bedoelt een vlakschuifcarb met acceleratiepomp die geeft zeker meer power. Maar je hebt ook ronde schuifcarbs met acceleratiepomp en ook vlakschuifcarbs zonder acceleratiepomp. Dus welke bedoel je
Wil je even meer info geven? Als je bedoelt een vlakschuifcarb met acceleratiepomp die geeft zeker meer power. Maar je hebt ook ronde schuifcarbs met acceleratiepomp en ook vlakschuifcarbs zonder acceleratiepomp. Dus welke bedoel je
Ik bedoel met vlakschuif en acceleratie pomp ,,,, meer vermogen en als je goed afsteld tegen minder verbruik in deellast......
weet alleen niet hoeveel meer , zit toch ook remlucht sproeiers op ???
Zo, vanavond even langs MotorXtra geweest samen met m'n zwager op z'n R6.
bla bla...
De videobeelden die ik heb gemaakt zal ik jullie overigens nog even besparen
(Afbeelding)
(Afbeelding)
posten die hap, ik wil vlammen zien!
Ik heb met en zonder gereden, en in de laagste drie versnellingen deed hij het bij volgas iets rustiger aan dan zonder die switch. Da's ook logisch, want deze switch is een een trigger om een andere ontstekingmapping te gebruiken zodat je fiets door een of andere "voluit accelleren bij 50 km/u" geluidstest doorstaat. Alleen bij volgas, dus bij "normaal gebruik" maakt het geen verschil.Max_Kool ; ik heb net even gekeken naar die microswitch, maar het niet het juiste gereedschap om 'm eraf te krijgen Te kleine schroefjes.
Heb je met en zonder gereden ? Die switch moet dan wel checken in welke versnelling je zit qua 4e en 5e versnelling. In z'n 3 trek ik nog ruim over de 100-110km/u, wat zou je moeten merken als je de switch eraf haalt (wat volgens Ruud Fredriks dus flauwe kul zou zijn) ? Goed, je hebt alle paarden, maar wat merk je ? Komt het voorwiel makkelijker van de grond ?!
Leuk topic JK. Heb zelf al eens zitten na te denken over een dynojetkit. Heb 'm een paar maanden geleden bij Ritzen op de bank gehad en toen schopte hij er 43PK en 53Nm uit en als ik dat met jouw cijfers vergelijk dan doet mijn BMW'tje het niet verkeerd.
Als er niks aan de tandwielverhouding is veranderd, dan weet ik zeker van nietVolgens mij rijd ik nu 120 in z'n 5 met een lager toerental maar zeker ben ik er niet van.
Als er niks aan de tandwielverhouding is veranderd, dan weet ik zeker van niet