Ik ben van plan om over een tijdje m'n DR te voorzien van een K&N luchtfilter en een dynojet kit stage 2 of 3 (dus de luchtfilterkast wordt dan ook aangepast).
Maar is dit op een offroad nu duidelijk merkbaar ?
Je zal er waarschijnlijk een paar pk en koppel mee winnen, maar het gevoel van meer vermogen, is dat flink merkbaar ?
Op een DR site vond ik dit over iemand die een zelfde DR als ik heb, heeft voorzien van een dynojet kit ;
"The bike feels much more powerful, and I don't think this is wishful thinking. The front end gets light more easily and the top end has more oomph; it's beginning to feel less like a beginner bike and more like a sportbike with ground clearance."
Verder ben ik benieuwd hoe het dan met het toerental zit bij een bepaalde snelheid. Is het toerental bij 120km/u in de hoogste versnelling nu hetzelfde of minder bij gebruik van een dynojet kit ?
Volgende week gaat ie in elk geval zonder Dyno op de testbank.
Maar is dit op een offroad nu duidelijk merkbaar ?
Je zal er waarschijnlijk een paar pk en koppel mee winnen, maar het gevoel van meer vermogen, is dat flink merkbaar ?
Op een DR site vond ik dit over iemand die een zelfde DR als ik heb, heeft voorzien van een dynojet kit ;
"The bike feels much more powerful, and I don't think this is wishful thinking. The front end gets light more easily and the top end has more oomph; it's beginning to feel less like a beginner bike and more like a sportbike with ground clearance."
Verder ben ik benieuwd hoe het dan met het toerental zit bij een bepaalde snelheid. Is het toerental bij 120km/u in de hoogste versnelling nu hetzelfde of minder bij gebruik van een dynojet kit ?
Volgende week gaat ie in elk geval zonder Dyno op de testbank.