Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij een R6 weet ik het niet maar een vriend van me heeft zo'n set op zijn R1 gehad en dat beviel niet erg. Ik rijd zelf ook met een Dynojet Stage 1 en K&N filter en dat scheelt veel; maar mijn motor liep daarvoor ook erg beroerd.Merk je dat nou goed zo'n dynojet kit op een yamaha R6??????
PS: toekomstige R6'en zullen met injectie worden uitgevoerd. Hieraan valt helemaal niets meer handmatig te stellen (enkel via EPROM). Wel zullen deze schatjes STANDAARD 115 pk aan het wiel krijgen. Is nu zo'n 112 PK......
Heb je 'm wel aflaten stellen op de testbank? Ik ga vrijdag met m'n CBRtje naar Ruud Frederiks toe voor een slokdarmoperatie...Bij een R6 weet ik het niet maar een vriend van me heeft zo'n set op zijn R1 gehad en dat beviel niet erg. Ik rijd zelf ook met een Dynojet Stage 1 en K&N filter en dat scheelt veel; maar mijn motor liep daarvoor ook erg beroerd.
Is dat met die knik en vervolgens een los pijpie er onder?-Laser Whisperer systeem (dubbele pijp, achter elkaar)
En Bos is het mooist.Arrow exhaust!!! Das mooi
Heb je 'm wel aflaten stellen op de testbank? Ik ga vrijdag met m'n CBRtje naar Ruud Frederiks toe voor een slokdarmoperatie...
Het probleem bij een R6 is dat ie al behoorlijk scherp staat afgesteld. Het zal niet meevallen om een goedlopend R6 blok nog verder te verfijnen.
Mijn advies; niet aan beginnen. Je kan meer slecht doen dan goed.
PS: toekomstige R6'en zullen met injectie worden uitgevoerd. Hieraan valt helemaal niets meer handmatig te stellen (enkel via EPROM). Wel zullen deze schatjes STANDAARD 115 pk aan het wiel krijgen. Is nu zo'n 112 PK......
Foto's en dynaruns uitdraaien zullen volgen...Hou ons op de hoogte. Ben er wel nieuwsgierig naar. (ik ook CBR600 '97 :p )
ha die Paulus,
Jij bent wel lekker op dreef he? Ga je vanaf vandaag alles wat ik schrijf ter discussie stellen. Maakt mij niet uit, want daar is deze site voor. Goed dat iemand kritisch is. Maar ik denk dat afstellen van een R6 blok toch iets anders is dan een Kawa Z1 blok, denk je niet? Of heb je ook al ervaring in het tunen van R6'en? Zo ja, waarom heb ik jouw naam dan nog nooit gehoord in tune-land? Maar goed, wellicht is er nog ergens verborgen talent. Ik mag dat wel.
Laat me in dat geval de vermogenstoenames dan maar eens zien in de vorm van een tabel of diagram.
Groetjes en succes met komend seizoen met je races. Of ben je gestopt?
Mark TT
Mark en Paul, nu niet met modder gaan gooien. Relax een beetje en hou er rekening mee dat we hier allemaal voor onze lol zijn...
Met een powercommander is er toch nog genoeg te veranderen aan de injectie? (zonder de eprom te wisselen)PS: toekomstige R6'en zullen met injectie worden uitgevoerd. Hieraan valt helemaal niets meer handmatig te stellen (enkel via EPROM). Wel zullen deze schatjes STANDAARD 115 pk aan het wiel krijgen. Is nu zo'n 112 PK......