Dynojet-kit

spiker

MF'er
19 mrt 2002
183
0
FF een hele domme vraag, maar waar kun je het aan zien

of er een dynojetkit op je motor is gemonteerd. En gaat

dit altijd gepaard met open K&N filters. In mijn geval

(gsxr-1100) zitten er wel open filters op, maar ook zo'n kit :?
 
Je kunt 't aan de buitenkant niet zien. Aan de binnenkant (carburateurs open) alleen als je weet welke naalden en sproeiers er origineel inzitten.
Dynojet kitje hoeft niet altijd in combinatie met een K&N of ander luchtfilter.
 
Je kunt 't aan de buitenkant niet zien. Aan de binnenkant (carburateurs open) alleen als je weet welke naalden en sproeiers er origineel inzitten.
Dynojet kitje hoeft niet altijd in combinatie met een K&N of ander luchtfilter.


Dus als ik het goed begrijp kunnen er in mijn geval ook gewoon alleen die open
filters op gezet zijn.
 
nou we het toch eens over die kits hebben. ik heb er wel een onder zitten, saen met lichtere krukassen / k&n filters en een sportuitlaat.

waar kan ik da spul goed op elkaar aflaten stemmen tegen een red. prijs.

bij de dyno-master Ruud fredriks kost me de run 35 pleuro's en afstelle nnog es 100 pleuro. das toch nie echt heel weinig.

iemand ervaring mee.
 
nou we het toch eens over die kits hebben. ik heb er wel een onder zitten, saen met lichtere krukassen / k&n filters en een sportuitlaat.

waar kan ik da spul goed op elkaar aflaten stemmen tegen een red. prijs.

bij de dyno-master Ruud fredriks kost me de run 35 pleuro's en afstelle nnog es 100 pleuro. das toch nie echt heel weinig.

iemand ervaring mee.
Niet heel weinig :? Moet ie voor dat geld ook nog een dansje voor je doen? |(
 
nou we het toch eens over die kits hebben. ik heb er wel een onder zitten, saen met lichtere krukassen / k&n filters en een sportuitlaat.

waar kan ik da spul goed op elkaar aflaten stemmen tegen een red. prijs.

bij de dyno-master Ruud fredriks kost me de run 35 pleuro's en afstelle nnog es 100 pleuro. das toch nie echt heel weinig.

iemand ervaring mee.

Tja, wat is niet duur als je al dure komponenten op je fiets heb zitten die ook daadwerkelijk toppie hun best moeten doen...om af te stellen hebben zij de kennis, jij de poen....

Stef

PS: heb daar korting gekregen door 'foutje' aan hun kant.....
 
nou we het toch eens over die kits hebben. ik heb er wel een onder zitten, saen met lichtere krukassen / k&n filters en een sportuitlaat.

waar kan ik da spul goed op elkaar aflaten stemmen tegen een red. prijs.

bij de dyno-master Ruud fredriks kost me de run 35 pleuro's en afstelle nnog es 100 pleuro. das toch nie echt heel weinig.

iemand ervaring mee.

Prijs lijkt me vrij normaal, vergeet niet dat het voor 't afstellen nodig kan zijn andere sproeiers te monteren, misschien moeten de naalden hoger of lager gezet worden, zodat je carburateurs open moeten.
Kan dus best aardig wat werk zijn en dan vindt ik 100 Euro voor afstellen en 35 Euro per run niks te veel.
 
Ik neem aan dat je een oliekoeler hebt? Op de waterkoelers schijnen de open filters niet goed te werken. En alleen andere filters loopt inderdaad slecht. Ff de carbs opendraaien... Suc6!!!
 
Ik neem aan dat je een oliekoeler hebt? Op de waterkoelers schijnen de open filters niet goed te werken. En alleen andere filters loopt inderdaad slecht. Ff de carbs opendraaien... Suc6!!!


Nope, is een watergekoelde. Maar ik merk er weinig van dat ie niet goed loopt ofzo.

Enne dat ik de carburateurs ga openschroeven lijkt me een slecht idee, want dan weet ik zeker datie naderhand slecht loopt (mezelf kennende) :X

Kortom; nou weet ik nog nix :+
 
Je hebt toch een 1100? Daar zitten standaard 2 demper op. Van die zware lompe chroompotten. Denk dat je dus wel een kitje er in hebt. Anders ff een testrun op een bank maken... :P
 
Je hebt toch een 1100? Daar zitten standaard 2 demper op. Van die zware lompe chroompotten. Denk dat je dus wel een kitje er in hebt. Anders ff een testrun op een bank maken... :P

ai, dat wist ik niet.... |(

Maarruh zo'n testrun vind ik nou ook weer niet direct nodig...

Stel d'r zit zo'n kit in, dat wil dus zeggen dat ie a.h.w. "opgevoerd" is.

Wat voor vermogenswinst levert dat in het algemeen dan zo'n beetje op :?

Alvast bedankt trouwens... ik wordt met de dag wijzer :}
 
Pff, dat ligt er aan. Durf het niet met zekerheid zeggen, maar men beweerd dat de winst rond de 10 a 12 % is. Ik heb zelf een volle race-Yoshimura 4in1 er onder, Dynojetkit, K&N-filter, ontstekingsvervroeger en dikkere bedrading naar de bobines. Ik heb nu in plaats van de originele 152 pk ± 170 pk. Heb nu 151,2 pk aan het achterwiel en het koppel is met 16 Nm gestegen. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan