Dynojet kits voor customs?

Kan juist zijn dat de tank niet sneller leeg.

Doordat je eerder meer vermogen krijgt hoef je ook minder gas te geven etc. etc maar vaak gaat het in combinatie met andere uitlaat c.q. luchtfilters en dan is het geluid mooi, ow geef maar gas denken ze dan..tja dan zuipt het wel.

En de vermogenscurve verbeterd altijd mits hij goed op de bank word afgesteld, iedere motor is verschillend (slijtage etc etc) dus de standaard settings gaat niet altijd op (lees eerder nooit als wel.)
 
tnx!

de tank gaat dus een stuk sneller leeg zijn |(

Maar met de verbetering van de vermogenscurve doelde ik eigenlijk vooral op MEER vermogen :9
De motoren staan nu goed afgesteld en worden na de dynojet natuurlijk weer goed afgesteld. Waarscijnlijk komen er op de bikes ook andere uitlaten maar deze hebben we nog niet gevonden/zijn nog niet gemaakt, dus dat is voor later zorg.

Bij de kawa lijkt het vermogen flink toe te nemen, maar ik vraag me af er echt merkbaar verschil zal zijn bij de intruder en de shadow. iemand ervaring? :?
 
full


VT 1100 1985

 
Terug
Bovenaan Onderaan