Dynojet (of ander merk) testbank in de buurt van Amsterdam

Ray B

MF veteraan
30 aug 2007
3.311
3
Amsterdam
Hallo lieden,

ik heb eens rond gekeken op Google, maar voor de dichtstbijzijnde (Dynojet) testbank in de buurt van Amsterdam kwam ik toch bij Dynojet vd Meer in Uithoorn uit.

Zijn er mensen die andere adresjes weten in de buurt van Amsterdam voor testbanken en het afstellen van de motor?

't Gaat alleen maar om het afstellen van de carburateur op een 1-cilinder met open uitlaatsysteem en ander luchtfilter.

Ik hoor het wel :)
 
Mad-racing in Noord-Scharwoude is een goede, en je hebt ook Bike-Solutions in Haarlem.
 
Verpalen in Krommenie, maar is KTM dealer. Geen idee of ze ook andere merken doen.
 
Dank voor jullie reacties.

Ja Verpalen had ik ook al aan gedacht, zal ze eens een mailtje sturen.
 
http://www.adrenalinejunkies.nl/

Zit in Zaandam dus om de hoek.

Jeroen van der Meer is ook goed maar zit nu thuis in het gips las ik -O-
Was bij Uithoorn met mijn SM en hij wist me tijdens een nul run direct te vertellen dat ik een nieuwe naaldbuis nodig had en had me meteen het een en ander uitgelegd :}
 
Laatst bewerkt:
Voor een eencilinder kan je het beste in Purmerend terecht. Bij Hoogland.
 
Kijk eens, steeds meer keuzes en nog lekker in de buurt ook.
Zal wel even het e.e.a. gaan bestuderen.
 
http://www.adrenalinejunkies.nl/

Zit in Zaandam dus om de hoek.

Jeroen van der Meer is ook goed maar zit nu thuis in het gips las ik -O-
Was bij Uithoorn met mijn SM en hij wist me tijdens een nul run direct te vertellen dat ik een nieuwe naaldbuis nodig had en had me meteen het een en ander uitgelegd :}


Zaandam is wel erg dichtbij, maar waarom is alles in het Engels daar?
Vind het er op het eerste gezicht een beetje warrig uitzien, wordt het gerunt door Engelsen?
Iemand praktijk ervaring misschien?
 
Zaandam is wel erg dichtbij, maar waarom is alles in het Engels daar?
Vind het er op het eerste gezicht een beetje warrig uitzien, wordt het gerunt door Engelsen?
Iemand praktijk ervaring misschien?
Is een engels sprekende duitser, vrij nieuwe zaak :Y

Als je ook ziet wat er op de site staat doen ze indrukwekkende dingen en kunnen ze gelukkig ook rapidbike afstellen.
Zelf alleen een gratis nul-run gemaakt (promotieactie ivm opening van de zaak) en als ik een Powercommander neem laat ik het daar afstellen.

Hoogland is inderdaad ook een goede voor carbs en 1 cilinder zoals bolski al zei :)
 
Kijk dat ziet er goed uit wat Hoogland betreft.

Hoeveel kostte dat nu ongeveer, dat afstellen?
't is namelijk precies hetzelfde wat bij de Yamaha is gedaan wat bij mijn motor moet gebeuren.
 
Hoogland is goed en niet duur, ik was 3 jaar geleden een paar tientjes kwijt. Het is ook maar net hoeveel afstelwerk er aan zit.
 
Hoogland is goed en niet duur, ik was 3 jaar geleden een paar tientjes kwijt. Het is ook maar net hoeveel afstelwerk er aan zit.

Helemaal mee eens. Kundige mensen die hun motoren kennen en je geen onzin verkopen. Ze zijn niet spotgoedkoop, maar zijn gewoon eerlijk in wat ze doen en berekenen.
 
J. van de Meer - goeie gast met verstand van zaken..

full



heul ouwe footo: motor is er mooier op geworden & eigenaar in groene polo alleen maar dikker
 
Helemaal mee eens. Kundige mensen die hun motoren kennen en je geen onzin verkopen. Ze zijn niet spotgoedkoop, maar zijn gewoon eerlijk in wat ze doen en berekenen.
En geen gladde praatjes, geen stropdassen, geen gelul.
Eerlijk is idd wel het goede woord.
 
Oi..... ik zou Dirk en Jan wel eens met een stropdas willen zien...... :+
 
Oke ik ben overtuigd wat Hoogland betreft.

Zal zodra ik mijn spullen binnen heb en gemonteerd heb een afspraak maken met deze mensen.

Ook bedankt voor alle andere adresjes, zeker handig om in het achterhoofd te houden.
 
Ik zal hier nog even posten wat m'n bevindingen zijn voor de mensen die hier geinteresseerd in zijn.

Vandaag bij Hoogland geweest.

Een erg aparte zaak, maar dan in positieve zin.
Het geheel zit in een of andere schuur / boerderij achtig gebouw in een fluisterstille omgeving.

Voor de testbank is een apart hokje ingericht met een grote deur naar buiten zodat de uitlaatgassen direct buiten terecht komen.

Wat het sleutelen aan de motor betreft mogen de klanten dit gewoon zelf doen. (de mensen die weten hoe ze een schroevendraaier moeten vasthouden ;) )
Ik kon hier dus lekker zelf sleutelen aan de motor tussen de testruns in en werd goed ondersteund door een monteur.
Kon van alles vragen hoe en wat etc.
Ik denk dat dit een van de weinige toko's is waar klanten zelf aan hun motor mogen sleutelen in de werkplaats met een eigen brug voor hun motor.

Een hoop geleerd vandaag en zal hier zeker ook eens terug komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan