dynojet op een ZX-636 2002

Fozzy

Die hard MF'er
28 mei 2002
648
0
H.I.Ambacht
ik zit er over te denken om een dyno kit te (laten) monteren op mijn ZX-636R uit 2002 (carb model) maar wil eerst wel wat ervaringen horen van mensen die zo'n kit gemonteerd hebben. is het zijn geld waard? meer koppel? meer vermogen? meer souplesse?

en heeft er iemand ervaring met dynojet rotterdam (in barendrecht) ?

(en nee, de zoekfunktie vind niet precies wat ik zoek na 2 avonden :P )
 
Ik heb geen ervaring met een dyno-kit op jouw type motorfiets, maar in het algemeen moet je er geen overdreven verwachtingen van hebben. Hij wordt iets zuiniger en evt. dipjes worden eruit gehaald. Verder maximaal een pk-tje of drie winst aan het achterwiel op topvermogen. Verder over het gehele toerenbereik waarschijnlijk lichte winst. Als je er meer uit wilt halen, moet je een raceuitlaatsysteem monteren en ook eventueel de luchtfilterkast en/of het luchtfilter aanpassen. Een pk-tje of 10 winst moet er dan wel inzitten.
 
ik zit er over te denken om een dyno kit te (laten) monteren op mijn ZX-636R uit 2002 (carb model) maar wil eerst wel wat ervaringen horen van mensen die zo'n kit gemonteerd hebben. is het zijn geld waard? meer koppel? meer vermogen? meer souplesse?

en heeft er iemand ervaring met dynojet rotterdam (in barendrecht) ?

(en nee, de zoekfunktie vind niet precies wat ik zoek na 2 avonden :P )

Ik heb bij Dynojet Rotterdam mijn VFR laten terugzetten naar 25 KW, perfect afgesteld. Laat er ook al mijn onderhoud doen. Hij staat erg goed bekent, het is een echte specialist. Rustige man met veel kennis van zaken. Doe hem de groeten van de jongen met de VFR 400 (die met schade).
 
er zit al een laser hotcam op en een k&n filter in dus dat zou dan wel goed zitten denk ik.

nog meer mensen die hun ervaringen willen delen? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan