Dynojet Stage 1 Suz gsxr 600 98

Status
Niet open voor verdere reacties.

petervandamned

MF veteraan
8 jun 2001
1.614
0
Dordrecht
Op te pikken in Dordrecht.

code 3160.001

Heb er ook nog een geschaafde org uitlaat demper bij
Klein schuivertje jaren terug
Maar ben de schuur wat aan het ruimen, dus wellicht dat ik er iemand gelukkig mee kan maken.

Oja vraag prijs :)

Neem een flesje lekkere rode wijn mee :)
 
ik kom die dynojet kit wel ruilen voor een flesje rode wijn. *O* (zal me pa om een goede vragen, dat is de kenner)
Schikt door de weeks?
Mail me maar je adres.

p.s. die dynojet is gewoon voor europese modelen sradjes neem ik aan? en als je de uilaatdemper er bij wil doen vind ik dat ook best hoor :Y

zal wel op zijn vroegst maandag zijn denk ik dat ik me mail check, ik zit namelijk zonder internet vanwegen een verhuizing... -O-
 
Laatst bewerkt:
zal je mailen voor adres

deze week enkel op donderdag en vrijdag overdag

begin van de week na 20.00

verhuisze :)

grtz peter
 
In principe zou je bovenligger ze komen ophalen. Mocht ik niks horen meer deze week dan ben je welkom
ik kom ze zeker halen, (misschien dat het volgende week wordt maar komen doe ik zeker.)
Ik mag vrijdag me rijbewijs terug gaan vragen bij justitie dus dan ben ik wat mobieler ander zal het donderdag moeten, moet ik even me vriendin zo gek krijgen *O*

p.s. je moet me nog mailen zie ik?
Mausinoz *appedingetje* hotmail . com

zet effe je telefoon nummer er bij is wel zo makkelijk
 
Laatst bewerkt:
ik kom ze zeker halen, (misschien dat het volgende week wordt maar komen doe ik zeker.)
Ik mag vrijdag me rijbewijs terug gaan vragen bij justitie dus dan ben ik wat mobieler ander zal het donderdag moeten, moet ik even me vriendin zo gek krijgen *O*

p.s. je moet me nog mailen zie ik?
Mausinoz *appedingetje* hotmail . com

zet effe je telefoon nummer er bij is wel zo makkelijk

mail adres wordt niet herkend

p.dam16 apend upcmail puntje nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan