Dynojet test dag met extra's

Dyno dag MET of zonder extra?

  • Alleen een dyno run is voor mij voldoende.

    Stemmen: 4 5,3%
  • Dyno run met een hapje en drankje!

    Stemmen: 46 60,5%
  • Dyno met een hapje en een drankje EN DE PROMO BABES!!

    Stemmen: 20 26,3%
  • Dyno run, workshop over allerlei interesante dingen!! en ete

    Stemmen: 1 1,3%
  • Dyno Run, eten en drinken, workshops, en een behendigheidspa

    Stemmen: 3 3,9%
  • Alles wat in keuze 4 staat plus een leuke toer rit!

    Stemmen: 1 1,3%
  • Eigen bijdrage in een berichtje.

    Stemmen: 1 1,3%

  • Totaal aantal stemmers
    76
Hoi,

Nog ff terugkomend op Smitjr zijn opmerking over het in de begrenzer trekken: Zowel Ro als ondergetekende zijn liefhebbers van techniek en hebben wij beide inmiddels behoorlijk ervaring in het testen op de Dynojet.
Bij ons wordt een motor dus met respect behandeld :} , oude beestjes laten we vaak niet eens helemaal doortrekken, je kunt op gehoor vaak merken dat hij over zijn topvermogen heen is en langer doortrekken heeft dan ook geen enkele zin.

Groet,

Sander


full
ok dan
full


Btw liever nie op zaterdag hoor, denk dat dan alsnog een hoop (jonge) mensen moeten werken/wedstrijden hebben oid.
[me]smitjr stemt voor een zondag *D [/me] met mooi weer erbij he ;)
 
Bij deze wil ik me wel aanmelden voor model!.....

Alleen zou ik het wel fijn vinden om te weten wanneer het is...haha ...(zie promobabes...we zijn druk aan het verzamelen van babes...en misschien sponsering van het MF (tenzij motoxtra met een paar girlsshirtjes komt haha ;) ) zijn maar even wat ideeen die in in de groep slinger....


Maar mijn aamdelding staat!!!
 
Hoi,

Ik heb Theo inmiddels een mailtje gestuurt met een aantal data, ik laat het even aan hem over om jullie een voorstel te doen.

Groet,

Sander
 
Hoi Tassie,

Kijk,dat is nou het goeie voorbeeld geven, leuk dat je komt, we houden je op de hoogte en zorgen dat het helemaal goed komt.
Er wordt gewerkt aan een aparte ruimte voor de fotoshoot compleet met kleedgelegenheid (Zot heeft zijn nieuwe tuinbroek al aan *D ).
Meer nieuws volgt.

Sander
 
Hoi Tassie,

Kijk,dat is nou het goeie voorbeeld geven, leuk dat je komt, we houden je op de hoogte en zorgen dat het helemaal goed komt.
Er wordt gewerkt aan een aparte ruimte voor de fotoshoot compleet met kleedgelegenheid (Zot heeft zijn nieuwe tuinbroek al aan *D ).
Meer nieuws volgt.

Sander

oe heb je net gemailt ;) hahaha
 
Bij deze wil ik me wel aanmelden voor model!.....

Alleen zou ik het wel fijn vinden om te weten wanneer het is...haha ...(zie promobabes...we zijn druk aan het verzamelen van babes...en misschien sponsering van het MF (tenzij motoxtra met een paar girlsshirtjes komt haha ;) ) zijn maar even wat ideeen die in in de groep slinger....


Maar mijn aamdelding staat!!!


Heey Tassie, das n tijd geleje zeg. Wrom laat je nix meer horen van je in 't holec topic ?
Nou goed, zie je wel op die dyno dag als de datum mooi uitkomt *D
 
jaaaah druk druk (zit bij het gouda topic...bietje meer in de buurt van mij :) )

maar goed jij komt ook!! gezellig (even kijken welke datum het is....) als ik dan kan kom ik cker!
 
Heb hier al iets over gelezen in WIWTD geloof ik. Als het droog is en er geen sneeuw oid ligt kom ik misschien wel die kant op.
Eens kijken wat de mijne doet.

Vraagje: Hoe zit het met de koeling op je bank? Mijn FJ heeft graag wat rijwind tijdens het rijden. Heb geen zin om m'n 3000 km oude zuigers nu al te vern*uken.
 
Heb hier al iets over gelezen in WIWTD geloof ik. Als het droog is en er geen sneeuw oid ligt kom ik misschien wel die kant op.
Eens kijken wat de mijne doet.

Vraagje: Hoe zit het met de koeling op je bank? Mijn FJ heeft graag wat rijwind tijdens het rijden. Heb geen zin om m'n 3000 km oude zuigers nu al te vern*uken.

Dikke ventilator erop 8-) (ech waar)

Zal ik de BMW ook eens op de bank gooien :?
 
Heb hier al iets over gelezen in WIWTD geloof ik. Als het droog is en er geen sneeuw oid ligt kom ik misschien wel die kant op.
Eens kijken wat de mijne doet.

Vraagje: Hoe zit het met de koeling op je bank? Mijn FJ heeft graag wat rijwind tijdens het rijden. Heb geen zin om m'n 3000 km oude zuigers nu al te vern*uken.

De koeling is uitstekend voor elkaar. Geen zorgen. Er staat daar genoeg wind om te kunnen zeilen met een 3 master als die fan aanstaat.

We hebben volgens het promobabe topic al aardig wat promodames, dus dat gaat ook super :9~

Verder hebben we even bij de kwaliteits slager even geinformeerd over eet mogenlijkheden en dat gaat ook helemaal goed komen :9

We zitten nog een beetje met de datum, maar ook dat zal op zeer korte termijn duidelijk zijn.
Dikke ventilator erop 8-) (ech waar)

Zal ik de BMW ook eens op de bank gooien :?

Tuurlijk. Bovendien hebben de dames nog het verzoek of er ook promohunks komen en toen dacht ik direct aan jou 8-)
 
Als die ventilator aanmag, het is redelijk weer, de promobabes niet naar het weer gekleed gaan ;) en Ralfie beloofd z'n kleren wel aan te houden kom'k wel ff aan.

Eens kijken wat een set hete nokkenassen en 39mm FCR's met een FJ1200 blok kunnen.
 
Hoi Tassie,

Kijk,dat is nou het goeie voorbeeld geven, leuk dat je komt, we houden je op de hoogte en zorgen dat het helemaal goed komt.
Er wordt gewerkt aan een aparte ruimte voor de fotoshoot compleet met kleedgelegenheid (Zot heeft zijn nieuwe tuinbroek al aan *D ).
Meer nieuws volgt.

Sander


Ha,das mooi,kan ik m'n favorite babes weer eens ontmoeten en op de plaat vastleggen.
Hier nog een plaatje uit de serie van 500 stuks die ik zaterdag van Tassie maakte
full
 
Als die ventilator aanmag, het is redelijk weer, de promobabes niet naar het weer gekleed gaan ;) en Ralfie beloofd z'n kleren wel aan te houden kom'k wel ff aan.

Eens kijken wat een set hete nokkenassen en 39mm FCR's met een FJ1200 blok kunnen.

Ik kan aan al je voorwaarden voldoen, want het wordt ook mooi weer, dus je staat genoteerd :)
 
maar moet dit topic niet onder het kopje waar is wat te doen???

Nog niet. Dit topic is nog niet het definitieve topic. TS wilde graag peilen of er animo voor is. Dat blijkt er te zijn, dus zijn we nu bezig met voorbereidingen, zodat we iets echt leuks kunnen doen. De datum blijkt alleen een een struikelblokje, omdat we het graag op een zondag doen en de 19e dec. er allemaal mensen naar de efteling gaan, de 10e er een frikallenmeeting is, dus dan blijven 2e kerstdag of nieuwjaarsdag over. Anders wordt het pas in het voorjaar ben ik bang.
 
Nog niet. Dit topic is nog niet het definitieve topic. TS wilde graag peilen of er animo voor is. Dat blijkt er te zijn, dus zijn we nu bezig met voorbereidingen, zodat we iets echt leuks kunnen doen. De datum blijkt alleen een een struikelblokje, omdat we het graag op een zondag doen en de 19e dec. er allemaal mensen naar de efteling gaan, de 10e er een frikallenmeeting is, dus dan blijven 2e kerstdag of nieuwjaarsdag over. Anders wordt het pas in het voorjaar ben ik bang.
Nieuwjaardag / MF receptie?

Een aantal hostess-en is er al. Het zou een schitterende 1e MF-activiteit in 2005 kunnen zijn!!!
 
Nog niet. Dit topic is nog niet het definitieve topic. TS wilde graag peilen of er animo voor is. Dat blijkt er te zijn, dus zijn we nu bezig met voorbereidingen, zodat we iets echt leuks kunnen doen. De datum blijkt alleen een een struikelblokje, omdat we het graag op een zondag doen en de 19e dec. er allemaal mensen naar de efteling gaan, de 10e er een frikallenmeeting is, dus dan blijven 2e kerstdag of nieuwjaarsdag over. Anders wordt het pas in het voorjaar ben ik bang.


:( Zondags kannik bijna nooit.
Zaterdag graag :) :) :) :) :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan