Dynojet test dag met extra's

Dyno dag MET of zonder extra?

  • Alleen een dyno run is voor mij voldoende.

    Stemmen: 4 5,3%
  • Dyno run met een hapje en drankje!

    Stemmen: 46 60,5%
  • Dyno met een hapje en een drankje EN DE PROMO BABES!!

    Stemmen: 20 26,3%
  • Dyno run, workshop over allerlei interesante dingen!! en ete

    Stemmen: 1 1,3%
  • Dyno Run, eten en drinken, workshops, en een behendigheidspa

    Stemmen: 3 3,9%
  • Alles wat in keuze 4 staat plus een leuke toer rit!

    Stemmen: 1 1,3%
  • Eigen bijdrage in een berichtje.

    Stemmen: 1 1,3%

  • Totaal aantal stemmers
    76

tmoons

MF veteraan
7 jan 2004
4.373
158
Hallo allen,

Het idee is geopperd om een dynojet-test-dag te organiseren, inmiddels heb ik al wat contact met de mensen van Motorxtra. Op dit moment is het zo dat we daar terecht kunnen, en dat er een soort van opendag idee gemaakt wordt.

Hiermee kunnen motorrijders van alle soorten en maten gezellig bij elkaar komen en kan er tegen een voordelig tarief een dynojet run gemaakt worden. Daar tegen over staat dan dat Motorxtra zorgt voor een hapje en een drankje, en mogelijk willen zij ook andere activiteiten organiseren (daar komt het open dag idee).

Voordat er meer vastere plannen opgezet worden willen we graag weten wat de ideeën van de mensen hier zijn?

Vandaar de poll.
Mochten de uitkomsten gunstig zijn dan gaan we verder met de planning.
 
De zaak ligt in midden nederland (iets ten westen van Utrecht)
kockengen om precies te zijn.

Theo
 
De prijzen in de bovenstaande post zijn veel hoger dan de richtprijzen waarover ik nu met Motorxtra aan het praten ben.

Ik laat het alleen aan de jongens van motorxtra om die hier bekent te maken.
 
Een volledige run met afsteladvies kost momenteel 20 euro. Aan die prijs kunnen we weinig veranderen, tenzij er heeeeeel veel mensen komen :)


Bovendien is het toch hoe meer zielen hoe meer vreugd. Vooral met eten erbij :9
 
Zoals ik aankondigde. Voordeliger wordt het niet vrees ik.
Deze prijs is de prijs die iedereen betaald als hij in zijn eentje gaat.
wanneer we er een hele happening van maken wordt het mogelijk iets meer (5 a 10 euro meer) en dan krijg je daarvoor je versnapering en of workshop.

volgende stappen:
leden lijst opstellen en datum bepalen!
voorkeur voor dag?
wie wil komen laat het even weten!
 
Als mn motor weer in elkaar zit ben ik van de partij :PWaar haal je dat nou weer vandaan? :? :X


ervaring maybe??!
ik heb vorig jaar een run gedaan in Waddinxveen, was 48 euro kwijt. Dus een run vanuit zijn 6 en een gear run

Leuk idee trouwes, voor 5 a 10 euro wordt het echt leuk...mits men ook normaal met je bike op de bank doet. [me]smitjr ziet maar al te vaak dat men de motor in de begrenzer laat 'hangen' :r [/me]
 
ervaring maybe??!
ik heb vorig jaar een run gedaan in Waddinxveen, was 48 euro kwijt. Dus een run vanuit zijn 6 en een gear run

Leuk idee trouwes, voor 5 a 10 euro wordt het echt leuk...mits men ook normaal met je bike op de bank doet. [me]smitjr ziet maar al te vaak dat men de motor in de begrenzer laat 'hangen' :r [/me]

Lezen is ook een vak B|
 
ja had ik over na gedacht... mensen parkeren nu langzamerhand hun eigendommen in de winterstalling... toch zijn er natuurlijk ook een groot aantal doorrijders EN omdat het nu dus rustiger is bij de mannen van Motorxtra komt dat allemaal wat netter uit.

een van de datums die ik in gedachten had:
tussen kert en oud en nieuw (is kort...) maar wel ideaal ivm met het half (HALF dus niet iedereen) stil liggen van nederland...
 
Hehe, ik zie et :)

Ok ok, maargoed het idee is leuk! En ik hoop wel dat de testers ervaren genoeg zijn *D

Ik mag het doen. Jij geeft aan wat je wilt. Als jij wil dat ik stop bij de 6.000 tpm dan stop ik daar. Als je het max. wilt weten moet ik de toerenbegrenzer ff kietelen.

Wat het eten en drinken betreft. Dat is dan dus niet een plakje cake met een kop koffie, maar iets van een BBQ of buffet o.i.d. We houden zelf ook van lekker eten :9
 
Ik mag het doen. Jij geeft aan wat je wilt. Als jij wil dat ik stop bij de 6.000 tpm dan stop ik daar. Als je het max. wilt weten moet ik de toerenbegrenzer ff kietelen.

Wat het eten en drinken betreft. Dat is dan dus niet een plakje cake met een kop koffie, maar iets van een BBQ of buffet o.i.d. We houden zelf ook van lekker eten :9

:^

"t moet gewoon op de goede manier gebeuren, dus idd vol doortrekken en ff de begrenzer raken en METEEN weer overschakelen. Zie redelijk vaak dat men te lang in de begrenzer blijft hangen... ;)
 
Komen kijken ben ik wel voor.
De testbank zelf weet ik al wat eruit komt en is ook onder het genot van een BBQ en koffie geweest in het zuiden des lands.
Maar dan voor een stukken lagere prijs.....
 
Komen kijken ben ik wel voor.
De testbank zelf weet ik al wat eruit komt en is ook onder het genot van een BBQ en koffie geweest in het zuiden des lands.
Maar dan voor een stukken lagere prijs.....

Tja, aan een prijzenslag doen we niet mee. We willen graag goede kwaliteit leveren en iets leuks organiseren zonder dat daar geld bij moet.
 
Als het in het voorjaar is ben ik ook van de partij.
Tegen die tijd zit het net aangeschafte Sebring bochtenwerk er wel onder :9~

Wordt er overigens alleen afstel advies gegeven, of ook daadwerkelijk afgesteld :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan