Dynojet testbank

Tuur

Rookie
3 feb 2002
26
0
Amsterdam
Wie weet waar in Amsterdam en omstreken ik terecht kan om eens wat meetwerk te laten verrichten :?
Had gister super pech dat de bank van Rotterdam het begaf op Gixxerday toen er een 300pk dragstar monster op werd gezet :(
 
Wie weet waar in Amsterdam en omstreken ik terecht kan om eens wat meetwerk te laten verrichten :?
Had gister super pech dat de bank van Rotterdam het begaf op Gixxerday toen er een 300pk dragstar monster op werd gezet :(
Ik zag inderdaad dat ze hem weer aan het inklappen waren. Was maar even naar TT motoren in Zwolle gereden, daar stond een vrachtwagentje van Dynojet met een bank er in. Ik heb er nog wel wat fototjes van, met Gerard zn Mille op de bank. Ik zal ze van de week wel even posten als ik thuis ben (nu bij mn vriendin).
 
a.s. zondag 26 mei sta ik (rinus,rf dynojet goes)met de mobiele bank bij BEKU daar kan je dan tegen een leuk tarief je motor laten testen.
misschien tot zondag,
rinus.

26 mei is DE Ringdag voor een hoop Forumbezoekers! :P
Zullen dan hun vermogen ergens anders aan de grond brengen hè!
Ennuh Rinus.......... feliciteer Johan ff met z,n mooie resultaat! :}
12-de of 13-de meen ik??????
 
Heeft TT in Zwolle standaard een bank in huis????

Zo ja dan rijd ik er eens langs. :]

(of is er ook eentje dichterbij huis?? (=Leeuwarden)
 
Laatst bewerkt:
a.s. zondag 26 mei sta ik (rinus,rf dynojet goes)met de mobiele bank bij BEKU daar kan je dan tegen een leuk tarief je motor laten testen.
misschien tot zondag,
rinus.
http://www.beku.nl/spektakel2002_01a.jpg (www.beku.nl/spektakel2002_01a.jpg)

Kijk, hier wordt een mens blij van. *D Kan ik toch nog doen wat ik zaterdag wilde doen, en Dynojet en een nieuwe achterslof :9 :P en proberen te gummen :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan