dynojet voor YZF 1000R

yamaman

MF'er
21 jun 2003
37
0
Belgie
Ik ben aan het overwegen om een dynojet-ket te laten installeren op mijn thunderace. Zijn er hier ervaringen met dyno + thudnerace (/ FZR 1000).
Welke kit is het interresantste, 2 of 3 :?
 
we hebben er een st2 kit voor ontwikkeld, betekent aangepaste airbox incl k&n filter ingekorte kelken en een tovamikit dit alles op de testbank afgesteld incl.exup.
dit levert een veel sterker middengebied op en ongeveer 6pk topvermogen.
kosten zijn kit+inbouw 270,- filter 70,-
Rinus ruud fredriks dynojet goes. 0113 271770
of kijk op www.tovami.com
 
Ik zou het niet doen, weggesmeten geld, op een andere motor misschien (kawa of soes) maar niet op een thunderace.

Aan je achterwiel win je hoogstens 3-4 Pk (en laat je niet omlullen dat dat aan de krukas MEER pk's zouden zijn, want daar merk je ze immers niet.

Je kunt het geld beter in de vering steken, ECHT waar.
 
Ik zou het niet doen, weggesmeten geld, op een andere motor misschien (kawa of soes) maar niet op een thunderace.

Aan je achterwiel win je hoogstens 3-4 Pk (en laat je niet omlullen dat dat aan de krukas MEER pk's zouden zijn, want daar merk je ze immers niet.

Je kunt het geld beter in de vering steken, ECHT waar.

ik hoop dat jullie meer verstand hebben van verzekeringen!!
groetjes Rinus.
 
Ieder moet zijn geld stekken waar hij of zij dat leuk vindt. Dus laten we niet discussiëren of de aanpassing dat geld wel of niet waard is. Dat bepaalt altijd degene die keuze gemaakt heeft.

:)
 
Maakt het echt iets uit of je op de openbare weg 130, 150 of 180 pk hebt?!? Volgens mij tellen wegligging, stabiliteit in de bocht etc. toch wat zwaarder. Wie kan 150 Pk op de openbare weg echt benutten? Is het probleem niet hoe je dat voorwiel toch nog enigzins aan de weg houd?
 
Terug
Bovenaan Onderaan