dynojetbank info

fast eddie

Die hard MF'er
23 okt 2001
688
0
klaverblad heerenveen
wie weet een adres voor mij om mijn motor te testen
op een vermogens bank.... :)

liefst een adres in het noorden van het land....

wie heeft er ervaring mee.... :?

evetueele kosten.....etc ;)

goed lul maar raak en ik hoor het wel.....;}
 
Ik raad je Mobu in Enhuizen aan. Niet duur en goed.
(hun site mobu.nl is offline op dit moment)

uitlaat + luchtfilter + sproeiers geeft het meeste resultaat.
Verwacht overigens niet te veel van een dyno setje...

Je motor reageerd wat feller op het gas en maakt vooral in de hoge toeren meer
PK\'s, eventueel \"dipjes\" worden weggewerkt.

Je motor volgas op die Dynobank zien gaan is echt geld waard!!!
 
ok thanks guys.....

heb nl. k&n en een lazercarbon eropzitten en de sproeiers 2 tikjes omhoog gezet

de sound is geweldig nu nog zien hoeveel pk s eruit komen

suzuki gsx-r 600 POWER :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

moet eerst nog wel gesleuteld worden eve een beurtje geven ...kleppen stellen....
nieuwe koppelings platen erin

en om het vermogen te testen moet de temp.wat om hoog......maar alle info is genoteerd *D

goede winterslaap guys ;9
 
Ik heb een dynojet op m\'n cbr 600 laten zetten en inderdaad je krijgt er niet 25 pk bij ofzo maar hij reageert veel feller en accelereert lekker door.
Ik vindt het zeker helpen en ben zeer tevreden.

moet alleen ook nog ff op de bank :)
 
+/- 700 piek

3 uur

nee
duuurrrrrrr

informeer ook es bij hoogland in kwadijk....
veel ervaring en voor een run ben je niet veel meer dan 75-100 piek kwijt. Je hebt al K&N\'s, en open piep, dan betaal je hooguit wat extra voor wat sproeiers en know-how... na 2-3 runs kan je klaar zijn.
 
Laatst bewerkt:
Iemand al eens bij Dynojet in Oss geweest?
:]

Nee, maar wel bij Adrie Spierings in Heesch (bij Oss). Hij heeft een Jaros testbank. Doen naast een \'dynojet\' test ook nog een statische test. M\'n ZX-6R met Remus Grand Prix gaf 95 pk op het achterwiel. Op zijn advies 2 maten groter sproeiers erin gezet, stond namelijk veel te arm. Met het risico dat je een gat in je zuigers brand wanneer je lang achtereen met hoge toerentallen rijd (200 kph = 10.000 tpm in zes). Door die demper en grotere sproeiers pakt ie tussen 7500 en 8000 tpm veel beter op, bij dat toerental rijd ik 150-160 in zes. Een lekker tempo om op de snelweg te \'cruisen\' kun je uren volhouden.
 
Hmmz, ik ben ik Dordrecht ongeveer 1000 ballen kwijt voor een setje luchtfilters, sproeiers en een carburatie aanpassing... Testen op de bank zit daar ook bij in...

Ik zoek eigenlijk alleen iemand die wat meer in de buurt zit van Helmond... Dan hoef ik niet zo ver met die fiets... Is wel handiger...
 
heb nl. k&n en een lazercarbon eropzitten en de sproeiers 2 tikjes omhoog gezet
suzuki gsx-r 600 POWER :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
goede winterslaap guys ;9

Welke sproeiers heb jij 2 \"tikjes\" omhoog gezet dan??? Als je hier soms je gasnaalden mee bedoeld én je hebt de clips van je naalden OMHOOG gezet staat je carburatie GEGARANDEERD in middengebied veel te arm! Heb je echter je clips laten zakken (=naalden omhoog) staat hoofdzakelijk (tot +/- 3/4 gas) je middengebied rijker, met een open? uitlaat ook wel nodig, echter de stappen met orginele naalden zijn best groot.
Andere (grotere?) hoofdsproeiers zullen dan ook nodig zijn=> Zou hem maar snel op een (dyno?) bank laten testen/afstellen, Dyno of andere kit wel aan te bevelen, veel nauwkeuriger af te stellen. Suc6.
:]
(Toch aardig end weggeluld!) :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan