Dynorun

Jedi

MF veteraan
30 aug 2002
1.047
0
Hoogstraten
Mijn gixxer is ook afgesteld nu bij Ruud Fredriks. Op de skies naar Goes maar we zijn er geraakt.
Die PC2 kregen ze daar wel aan de gang in tegenstelling tot wat Dynojet USA beweerde. De PC2 kan evenveel als de PCIIIr dus met onsteking.
Bij deze de curves.
De fiets gaf standaard al buitengewoon veel vermogen. Goed blokje dus. *D
Nu 110,5 SAE Pk's (achterwiel)

dynoallgears.jpg

dyno4thgear.jpg
 
Kun je ons ook vertellen wat je betaalt hebt, om wat allemaal te laten veranderen?

Target
Nou hier ben ik hoor. net wakker van de wilde BN2 in Eindhoven *D
Eerst maar eens over de PCII en III(r):
De III en de IIIr zijn een uitsplitsing van de II. Wegens commerciele redenen om een duurder model uit te kunnen brengen met ontstekingsregeling. Men was wat te fanatiek met de II bij de ontwikkeling, en ze dachten bij Dyno: hier kunnen we meer aan verdienen. De PCII is exact hetzelfde als de IIIr dus! laat je niet foppen.
Ik heb een gedeelte van de uitlaatpijp vervangen door een pijp zonder binnen bekleding. En een K&N filter erin gezet: 108 SAE pk`s. Uitpersen met de PC leverde 2,5 pk winst. vandaar de 110,5. Die waarde zei mij niet zoveel eerst maar ik begin nu te beseffen dat het wel heel hoog is. Had ik niet verwacht. Ik heb hem volledig volgens het boekje ingereden.

Uitlaat 400 euro, filter 50 euro of zo. weet ik niet precies meer. En de PCII voor 200 euro gekocht. Ruud fredriks heeft er nog 2e hands liggen.
 
De PCII is exact hetzelfde als de IIIr dus! laat je niet foppen.
Ik heb een gedeelte van de uitlaatpijp vervangen door een pijp zonder binnen bekleding. En een K&N filter erin gezet: 108 SAE pk`s. Uitpersen met de PC leverde 2,5 pk winst. vandaar de 110,5. Die waarde zei mij niet zoveel eerst maar ik begin nu te beseffen dat het wel heel hoog is. Had ik niet verwacht. Ik heb hem volledig volgens het boekje ingereden.

Uitlaat 400 euro, filter 50 euro of zo. weet ik niet precies meer. En de PCII voor 200 euro gekocht. Ruud fredriks heeft er nog 2e hands liggen.

Bedankt voor de info
110 pk is toch niet ZO veel?
Of bedoell je dat je niet had verwacht om zoveel xtra pk's te krijgen?
De prijs valt ook best mee, maar na aankoop nieuwe motor kan het er toch niet direct af voor mij. ;( ;(

ff tellen, voor de nieuwe R6 betekent dat +/- 127pk. Zonder ram air effect, dit gaat toch pas werken vanaf 200km/h.
Zou niet mis zijn.

mvg
Target
 
110 achterwiel pk's, niet goed gelezen.
de pk's die ik opgaf voor de R6 zouden aan de krukas zijn uiteraard.

Dan veronderstel ik dat uw bewerkte gsx, even krachtig zou kunnen zijn als een standaard R6. Klopt ongeveer?


target
 
Bedankt voor de info
110 pk is toch niet ZO veel?
Of bedoell je dat je niet had verwacht om zoveel xtra pk's te krijgen?
De prijs valt ook best mee, maar na aankoop nieuwe motor kan het er toch niet direct af voor mij. ;( ;(

ff tellen, voor de nieuwe R6 betekent dat +/- 127pk. Zonder ram air effect, dit gaat toch pas werken vanaf 200km/h.
Zou niet mis zijn.

mvg
Target
Run was trouwens 75 euro.. 7 keer.

Eeeuuh die 110,5 zijn SAE pk`s hoor.. das aan het achterwiel.. de meting is met ramair zoals je kunt lezen. simulatie door windtunneltje.

De waarde waar jij het over hebt zijn krukkas pk`s. SAE is eigenlijk je nuttig vermogen inclusief verliezen. Die worden geschat op 10%
 
110 achterwiel pk's, niet goed gelezen.
de pk's die ik opgaf voor de R6 zouden aan de krukas zijn uiteraard.

Dan veronderstel ik dat uw bewerkte gsx, even krachtig zou kunnen zijn als een standaard R6. Klopt ongeveer?


target

std r6 zal iets van 105 a.wiel pk hebben zonder ram air
 
110 achterwiel pk's, niet goed gelezen.
de pk's die ik opgaf voor de R6 zouden aan de krukas zijn uiteraard.

Dan veronderstel ik dat uw bewerkte gsx, even krachtig zou kunnen zijn als een standaard R6. Klopt ongeveer?


target

Je was me voor.. `u` is niet nodig trouwens.

Ik hoop toch idd iets hoger te zitten als een standaard R6. MAar ja een goed R6 blokje met open uitlaat en k&n filter haalt het misschien ook wel weer bij..
 
MAar ja een goed R6 blokje met open uitlaat en k&n filter haalt het misschien ook wel weer bij..

Als ik iets verander aan de R6 laat ik het wel weten. Maar het duurt zo lang voor die geleverd wordt ;(
Nog +/- 1 maand wachten.

Heb net een mail naar Ruud gestuurd, ff afwachten welke info ik terug krijg :-)

Target
 
Als ik iets verander aan de R6 laat ik het wel weten. Maar het duurt zo lang voor die geleverd wordt ;(
Nog +/- 1 maand wachten.

Heb net een mail naar Ruud gestuurd, ff afwachten welke info ik terug krijg :-)

Target
Al wat gehoord? Hij is normaal snel met mailen hoor!
 
[...]
Al wat gehoord? Hij is normaal snel met mailen hoor!

ja, hij kan er niets van zeggen omdat hij nog geen R6 heeft gezien met injectie
Ik heb aangeboden om met de mijne langs te komen als ik hem heb.
De eerste R6 is geleverd bij de dealer, spijtig genoeg niet de mijne.
Zal hopelijk niet lang meer duren.

Target
 
Wanneer is er een motorbeurs in Utrecht? Ruud fredricks kan niets zeggen tot de beurs is geweest.

mvg
Target
 
Hmmm ik zit nu ook te denken aan een Dynojet kitje voor mijn RF600R inclusief K&N Filter. Ik heb al een andere uitlaat. maar zodra ik een dynorun uitdraai heb post ik hem ok !
 
Terug
Bovenaan Onderaan