Mustang Sally
MF veteraan
Goed, Ik heb dus een Guzzi 850, en deze wil ik verder onder handen nemen dan al gedaan is.
Wat is er al gedaan?
Luchter vliegwiel en koppelings drukgroep ( van 8,3 kilo naar 3,7 kilo )
Een enkelplaats koppeling, in plaats van twee droge platen.
36 mm Déllorto's met korte en rechte spruitstukken ipv 30 mm met 45 graden spruitstukken.
Een fractie grotere kleppen. Zwaardere V7 oliepomp en V7 oliedruksensor.
Twin spark met Silent Hectik Coils ( 4 bobines dus )
RVS race pijp voor tot achter, met grotere diameter.
K&N race filters ( van die konische )
De modificaties die ik nog door wil voeren : Digitale ontsteking, en ik zit nog te twijfelen over een snelle nokkenas, voor nog meer trekkracht onderin. De droomwens voor de komende winter is lachgas.
Wie weet er dus een bedrijf liefste in de buurt van Utrecht waar ik eens een betaalbare dynorun zou kunnen maken.
Wat is er al gedaan?
Luchter vliegwiel en koppelings drukgroep ( van 8,3 kilo naar 3,7 kilo )
Een enkelplaats koppeling, in plaats van twee droge platen.
36 mm Déllorto's met korte en rechte spruitstukken ipv 30 mm met 45 graden spruitstukken.
Een fractie grotere kleppen. Zwaardere V7 oliepomp en V7 oliedruksensor.
Twin spark met Silent Hectik Coils ( 4 bobines dus )
RVS race pijp voor tot achter, met grotere diameter.
K&N race filters ( van die konische )
De modificaties die ik nog door wil voeren : Digitale ontsteking, en ik zit nog te twijfelen over een snelle nokkenas, voor nog meer trekkracht onderin. De droomwens voor de komende winter is lachgas.
Wie weet er dus een bedrijf liefste in de buurt van Utrecht waar ik eens een betaalbare dynorun zou kunnen maken.