Wat boeit het de agent nou wat er in nederland mag. Je gaat naar een ander land met andere regels en dan moet je maar zorgen dat jij je spullen in orde hebt.
Duiters mogen hier toch ook niet onbeperkt hard rijden omdat het toevallig wel in Duitsland mag,
als je hier onderdelen koopt krijg je daar helemaal geen papieren bij dus heb je ook niks om te laten zien..
of heb jij wel "gutachten" voor alle aftermarket spulletjes op je motor?(als je die hebt)..
of alsnog je db killer erin schroeven en verder rijden na een boete van 80E..
wat ik heb begrepen is dat je als je geen db killer hebt, nog eens 80E boete krijgt en dan niet meer in het land mag rijden, maar je mag nu wel terug naar eigen land rijden nog heb ik begrepen...
maar dat blijft allemaal speculeren, feit is dat ik met open uitlaten nog nooit gezeik heb gehad in die regionen terwijl ik regelmatig langs controles ben gereden, voor polizei wagens uit heb gereden en routine controles heb gehad..
niet als een debiel aan je gas gaan hengsten is dan natuurlijk aanbevolen
Waren dat uitlaten met E-keur waar de db-killer uit gehaald is?
Of
Waren het uitlaten zonder E-keur en zonder db-killer?
Maakt volgens mij nog wel een behoorlijk verschil namelijk.....
Als jij een E-Keur hebt en je kunt de db-killer ter plekke weer in schroeven krijg je waarschijnlijk een boete, een ferme handdruk en veel plezier toegewenst bij de rest van je rit....
Heb je geen E-Keur, dan zal het toewensen van plezier bij het vervolgen van je rit waarschijnlijk achterwegen blijven en mag je gaan bellen voor een aanhanger of voor een E-Keur uitlaat....
totaal geen E-keur gaat het hier om..
die van een maat van me had niet eens demping erin