E-Keurmerk (E4?) grote afbeelding van gezocht

2wheel_robbie

Die hard MF'er
23 mei 2003
392
0
Huizen
Ik zoek een afbeelding van het E-Keurmerk zoals ze op de uitlaten van de legale uitlaten staan.
Dit om hem na te maken, zodat ik in belgie straks geen problemen heb met mijn uitlaat.
Wie o wie heeft een zeer duidelijk afbeelding van zijn uitlaat waar zijn e-keurmerk opstaat?
Plaatjes high res & grote files zijn te uploaden op de volgende FTP server

:edit
(plaatjes zijn eral)

Laatst bewerkt:
emark4.jpg
emarks.jpg

e-mark.gif

ehmm.. het feit dat er een E-keur opzit wat je er zelf hebt opgeplakt wil niet zeggen dat je geen problemen krijgt ;)

ik wil het erin laten frezen.
of zorgen dat het er in ieder geval orgineel uitziet.
de uitlaat opzich maakt niet zoveel herrie...

Ben benieuwd,moet ik ook maar ff in mijn demper laten zetten... :X

Hahahaha, wat is in België de boete voor valsheid in geschriften of weet ik veel wat. Ik denk dat het goedkoper is om een nette uitlaat te kopen met E-keur dan de boete te betalen als ze er achter komen :P

Volgens mij valt dit in B. onder valsheid in geschrifte en gebruikmaking van valse stukken.

Ik denk dat je beter de boete riskeert, is iets goedkoper...

Ik wil dit ook gaan doen...

Heeft kunnen jullie foto's posten van het e-keur op de uitlaat? (detail foto's dus) het liefts van een carbon demper, en dan nog het liefst van en laser ook...

als iemand wat heeft, alvast bedankt!

Hahahaha, wat is in België de boete voor valsheid in geschriften of weet ik veel wat. Ik denk dat het goedkoper is om een nette uitlaat te kopen met E-keur dan de boete te betalen als ze er achter komen :P

Aaargghh, jezus man... who carez ?! Te hard rijden MAG OOK NIET.... dussss...
Durf te leven man, dat risico hoort erbij. En hoe groot acht je de kans dat ze uberhaupt naar een e-keurmerk kijken ?? En dan staat ie erop, lijkt me de kous af. En ga jij vrolijk verder :]

Bij mijn yoshi heb ik ook het "Not for road use" eraf gefreesd.
Je moet natuurlijk ook geen slapende honden wakker maken. :+

En een eigen e-merk komt er zo ook op, en hop alles is e-ok :z

Terug
Bovenaan Onderaan