E keurmerk einddempers : hoe belangrijk? Hoe groot de pakkans?

De vraag is nu: hoe gaan ze dit bewijzen? Als je een motort hebt van de jaren stilletjes die nog een luide uitlaat mag hebben, dan zou deze vrijgesteld moeten zijn van dit soort boetes :+
 
Boetes voor het nog vast te stellen geluid? :N Tís al 1 April geweest hoor.

Het wordt werkelijkheid. In Duitsland heeft politie in de grote steden al teams rondlopen/rijden die jagen op "auto posers". Schijnbaar is dat daar een groot probleem. Je weet wel, van die mannetjes met primitief gedrag/hersenen die in auto's met veel vermogen en brulpijpen door de stad jakkert om op te vallen voor de primitieve dames.
 
Metingen worden gedaan doormiddel van strenge richtlijnen, vanaf 20 meter voertuigen meten met alle omgevingsgeluiden erbij is lachwekkend.
en boete's uitschrijven voor nog vast te stellen geluid?_O-
 
Het wordt werkelijkheid. In Duitsland heeft politie in de grote steden al teams rondlopen/rijden die jagen op "auto posers". Schijnbaar is dat daar een groot probleem. Je weet wel, van die mannetjes met primitief gedrag/hersenen die in auto's met veel vermogen en brulpijpen door de stad jakkert om op te vallen voor de primitieve dames.

Met een VW-bussie maak je niet veel indruk maar die primitieve dames zijn wel de oorzaak van een regelmatig laat op mijn werk verschijnen in Berlijn... Ze mogen dan primitief zijn maar het zijn wel godinnen :} .
 
Laatst bewerkt:
Om niet ten prooi te vallen aan primitieve dames vertoon ik mij in een Dacia en houd ik mijn Ducati angstvallig verborgen. O-)
 
Ik denk niet dat dit systeem naar Nederland komt aangezien het niet genoeg geld oplevert. Ze maken gewoon een kansberekening hoeveel mensen rijden met teveel geluid buitenom het open trekken. En dat brengt dus te weinig op buitenom dat de meting niet rechtsgeldig is.
 
Heb op mijn oude blade jarenlang een circuitdemper van Viper gehad, hier stond Not for road use gestanst.
Nooit problemen mee gehad.
 
Heb op mijn oude blade jarenlang een circuitdemper van Viper gehad, hier stond Not for road use gestanst.
Nooit problemen mee gehad.
Nog voor de pastoor voor het zingen de kerk in ging heb ik complete kleuterscholen verkracht en uitgemoord. Mocht toen ook al niet.
Nooit problemen mee gehad...
 
Terug
Bovenaan Onderaan