e posts van mij

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.794
478
e


Nou, vele van jullie weten het inmiddels wel, dat ik moeite heb met posten vanaf mijn werk.

Ik gebruik, zowel op me werk als thuis, dezelfde laptop.
Thuis heb ik nergens moeite mee, werkt alles.

Maar vanaf me werk kan ik enkel reageren op een bericht, door in eerste instantie me bericht zo klein mogelijk te houden, dus tik ik maar een “e” in, die post ik, dan ga ik hem editten en kan ik zoveel posten als ik wil.

Echter bovenstand verhaal lukt maar 1 keer, wil ik dan weer posten, dan moet ik me explorer afsluiten, opstarten, Motor-forum weer oproepen, en dan bovenstaand verhaal weer volgen.

Nogmaals, thuis met dezelfde laptop geen problemen.

Nu hebben ze hier de boel op me werk wel erg dicht getimmerd met firewalls ed. , maar toch vindt ik het dan nog steeds vreemd dat het wel lukt met “e” en steeds weer opnieuw als ik me explorer opnieuw opstart.

Iemand een idee of ik iets van een instelling oid kan veranderen????????

Oh ja, er draait W98 met IE 5.


 
Je systeembeheerder een schop verkopen, zal aan de proxyserver/firewall op je werk liggen denk ik.
 

Bedankt he!!! VRIEND.

(ga jij eigenlijk nog mee Zondag?)

Op woensdag 22 mei 2002 00:09 schreef Revolution het volgende:
Gizz heeft een demo versie van internet, de functionaliteit is eruit gesloopt. :+

Pas jij nou op, ga ik effe wat topics en reactie's van je kopieren en mailen naar die rechter van jou, kijken wat je te horen krijgt binnenkort. })


Op woensdag 22 mei 2002 00:11 schreef DaFoolio het volgende:Ik denk dat hij nog internet 1.0 heeft. Ik heb inmiddels de vernieuwde 1.1 beta gedownload. Vier hele floppies man, internet groeit wel gestaag :P

Heren, bedankt voor jullie medeleven, jullie worden weer hartelijk bedankt.
 
Heb je niet toevallig is vreselijk trage kut verbinding? Mijn vriendin heeft het zelfde probleem op het werk. Ze mogen daar met 100 man 1 isdn verbinding delen :j . Zou meteen verklaren waarom hij het thuis wel doet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan