EarlyUC goes blond with Pierced Eyebrow ???

EarlyUC

MF veteraan
30 jan 2003
1.829
0
rotterdam
Ja moet ik nu ook blond met een wenkbrauw piercing zoals vele Kawa rijders of ontsnap ik hier aan omdat ie niet mean and supergreen is???

Ja Ja hier is ze dan mijn Pekkelfietsie
of daar voor wilde ik een endurootje hebben. Maar bij het zien van deze Klassieke beautie die toch algauw ouder is als menig rijder hier. Kon ik het niet over mijn hart verkrijgen om deze van de winter bruut te mishandelen. Maar ik heb nu wel naast de Cat een Kwaak erbij.

Jullie kunnne ons komen bezoeken tussen 09:00 en 11:00 daarna rusten we wat en tussen 14:00 en 16:00 voor een beschuit met oranje muisjes.
full
 
full



ja ja uit 1978 een oldtimer dus wat Oil Of Ulay allemaal niet kan doen (dat heet nu Oil of olaaz) :+
 
jaja keigaaf ding man :} :} :}


Maareh.. volgende keer dat je mij er een stukkie op laat rijden, geef dan wel een anker en remparachute mee B| Ik lag er bijna aan de andere kant van het eiland af. Goh een bocht laat ik eens remmen... rem.. rem... goh das wel erg weinig vertraging... AAAAAHHHH... het eiland houdt op...

Anyway, ik heb de bocht nog gehaald. Geef mij maar schijfremmetjes. :+

Maar wel zonde om hem als pekelfiets te gaan gebruiken, hij glimt en blinkt echt aan alle kanten.
 
Tja goed voorbeeld doet goed volgen zie ik maar weer.

Early, ik voel me vereerd ;)

Maar idd die kwaak zit wel erg goed in het chroom en de lak.
Niet mee het zoute strand op gaan (alhoewel die Scottoil-spul wel erg goed beschermd)
 
Mooie fiets, ga je er met je pak aan op rijden? nee toch he ;)

Veel plezier ermee :)
 
Die ziet er nog goed uit! Have fun met je perkelfietsje maar je zet hem toch wel even in de vaseline als bescherming tegen de pekel ;)
 
Dat zeg ik, smeer ook meteen je ballen in, hoef je dat pak niet aan :+
 
Ja moet ik nu ook blond met een wenkbrauw piercing zoals vele Kawa rijders of ontsnap ik hier aan omdat ie niet mean and supergreen is???
Ik ben niet blond..okay, geweest! :P ..en heb al helemaal geen wenkbrauwpiercing (..geen woord over die PrinceAlbert :X ..)
Ja Ja hier is ze dan mijn Pekkelfietsie
of daar voor wilde ik een endurootje hebben. Maar bij het zien van deze Klassieke beautie die toch algauw ouder is als menig rijder hier. Kon ik het niet over mijn hart verkrijgen om deze van de winter bruut te mishandelen. Maar ik heb nu wel naast de Cat een Kwaak erbij.
Als jij deze kwaak als pekelfiets gaat gebruiken, kom ik je eigenhandig aftuigen! :(
:+
Jullie kunnnen ons komen bezoeken tussen 09:00 en 11:00 daarna rusten we wat en tussen 14:00 en 16:00 voor een beschuit met oranje muisjes.
(Afbeelding)
Alleen vandaag :? :9
 
Tsja, wat moet ik zeggen. Onwijs mooie fiets, daar ga je veel plezier mee beleven, komt dat een beetje geloofwaardig over O-)

Wel veel veilige km's toegewenst iig :)

oja, wanneer gaan we nou ff naar die motorkleding winkel in Rotterdam?
 
Tsja, wat moet ik zeggen. Onwijs mooie fiets, daar ga je veel plezier mee beleven, komt dat een beetje geloofwaardig over O-)

Wel veel veilige km's toegewenst iig :)

oja, wanneer gaan we nou ff naar die motorkleding winkel in Rotterdam?
zo zo Ferrekau wil modebewust aangekleed worden door Early ;)
 
Goed in de vaseline houden dat ding. En het liefst eigenlijk na elke pekeldag afspuiten met een hogedruk spuit.

Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen een gave fiets te verknallen in de pekel. (dat en toch ook de iets grotere kans dat je op je plaat gaat he...)
 
Terug
Bovenaan Onderaan