Ebay bodyprotector kopen

clephaazz

MF'er
14 aug 2010
41
0
grashoek
Hoi,

Ik ben op zoek naar een body protector. Ik vind deze heel goedkoop op www.ebay.nl
Is dit dan wel te vertrouwen. Niet dat het zo'n protector is die naar een keer dragen al kapot gaat ofzo.
Hier de link:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Moto...07?pt=Apparel_Merchandise&hash=item19bf5a1267

Aan het logo te zien is dit Fox. De totale kosten kom dan ongeveer uit op €50 dacht ik. Maar dit is erg goedkoop voor een nieuwe bodyprotector van fox
(zo'n complete vest met niergordel).
Dus heeft iemand hier ervaring mee of dit te vertrouwen is.

(Alvast bedankt voor de reacties)
 
Laatst bewerkt:
ik heb zon ding hier hangen!, was uiteindelijk met douane gezeur en 3weken verder 50euro kwijt, en ja het is imitatie, ookal zegt het labeltje van niet :P maar voor die 35euro die je er voor betaald kan je het best proberen, een echte nieuwe kost 200euro ofzo?) ik heb er nog niet mee gereden maar op het eerste gezicht is er weinig mis mee. de kunststof delen zitten gewoon goed vast en de stof lijkt best oké.
Hier en daar een loshangend draadeinde.. maarja, een armani broek heeft dat ook wel eens..

let wel dat je de goeie maat koopt. ik heb een L (1.70m, veel kilo :+) en had liever een XL gehad.

IMG_4428.jpg


IMG_4429.jpg
 
Zo te zien is het een ruk ding en als je em vaak draagt zal ie snel kapot zijn denk ik! Rugprotector is ook niet je van het......draag zelf een dainese wave zonder mouwen past perfect onder mijn leren overal. Kost wel 245 eu meen ik maar is ook echt kwaliteit en gaat echt wel jaartje of 4 mee met intensief gebruik ...rij woonwerk en fun ook s winters. Maar op ebay.de heb je ook hele mooie vesten mijn vriendin rijd met een oniel mad ass vest ....dei heb ik voor 100 eu kunnen scoren en is echt een goed crossvest. Maar ze draagt hem onder haar goretex jas ....in haar pak past ie niet .....dus beter zonder de armstukken.
 
Ik zou eens ergens een buse vest gaan passen zitten ook super die heb je met en zonder mouwen zijn al 2 keer als beste getest of in de top 3 in elk geval. Dit is ook met niergordel. Mijne zit erg fijn heb de standaard rugfoamprotectie wel uit Jack gehaald
 
Terug
Bovenaan Onderaan