EBC HH remblokken GSX-R

KawaNinja46

MF'er
18 dec 2004
226
0
Laarne
remblokken EBC HH voor GSX-R 600/750 K6/K7
wss past dit nog op andere modellen maar zou niet weten de welke.

Ik heb er 1 sessie op Zolder mee gereden vooraleer ik een ongeluk heb gehad en de motor heb moeten verkopen. Ze zijn dus zo goed als 100% nieuw...

Voor €50 zijn ze van jou.
Ben bereid ze ook op te sturen, verzendkosten zijn wel voor de koper in dat geval.

Mvg
 
Zijn dit een beetje goede blokken? Ik meen dat EBC ook remblokken speciaal voor het circuit (of sportief gebruik) heeft. Dan zijn deze zeker meer voor straatgebruik geschikt?
 
Dit zijn zeker goede remblokken. Het was mijn 2de setje dat ik erop gestoken had omdat ik zo tevreden was van het 1ste paar en wanneer m'n huidig setje op is, steek ik opnieuw EBC HH op m'n R1.

Ik heb mij deze remblokken laten aanpraten door m'n Suzuki-dealer die zei dat ze zeker geschikt waren voor op circuit. Ik vermoed dus dat dit meer circuit gerichte remblokken zijn.
Ik gebruikte m'n motor eveneens voor op de weg en hier had ik ook geen problemen ofzo met opwarmen etc.
Wat mij betreft moeten remblokken niet meer doen dan wat deze deden. Perfect voor straat én circuit!

Ik heb ook gemerkt dat vele sportieve rijders met deze remblokken rijden. Ze zijn behoorlijk gekend omwille van hun kwaliteit. Een review moet makkelijk te vinden zijn denk ik.


edit: ik heb het even voor je opgezocht en hier heb je wat uitleg over deze remblokken: http://www.ebcbrakes.com/motorcycle_brake/sintered_brake_pads/double_h_superbike_pads/index.shtml

Blijkbaar zijn het toch "baan"-gerichte remblokken. Alhoewel ik op circuit er nooit ben uitgeremd geweest (tempo 1:44 op Zolder GSX-R 600) en nooit last heb gehad van fading. Had wel ook andere remolie en stalen remleidingen vooraan.
Nogmaals, m'n volgend setje wordt opnieuw deze EBC HH. Was er uiterst tevreden over!

Grtz
 
Laatst bewerkt:
Nog steeds te koop! Bijna splinternieuwe remblokken! Zo goed als nieuw maar wel een pak goedkoper!

Grtz!
 
Voor welk type remklauw zijn die geschikt? Zijn deze bruikbaar op een (standaard) SV1000?
 
eerlijk gezegd geen flauw idee.. ze passen op een standaard gsx-r 600 2007 dat weet ik dus moet je maar even nakijkekn welke remklauwen dat zijn..
 
die remblokken zijn nog niet verkocht. Ik was het helemaal vergeten dat ik die nog had eerlijk gezegd. Zou wel eens moeten zoeken want ben ondertussen verhuisd lol :D
Ik kijk eens of ik die nog terugvind.
 
lol :+. Je mag mij, na 2 jaar, van de lijst met geinteresseerden afstrepen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan