EBC merk koppeling is imitatie troep!!!???

xraydude

Rookie
25 feb 2007
11
0
Haarlem
Beste sleutelaars,
Is het OK het "budget merk" EBC te gebruiken voor koppelingsplaten.
Ik weet budget is nooit goed maar zijn er leden die redelijk tevreden zijn over EBC?
Bijvoorbeeld de remblokken die ze hebben, dat je daar toch zeker een jaartje plezier van hebt gehad :]
Zetje EBC platen scheelt toch zeker de helft in prijs ivm orgineel, aangezien ik deze maand de banden(metzeler) en uitlaatbocht(honda) vervangen heb wil ik wat 'goedkoop is duurkoop spul' gebruiken.
full
 
Gewoon goed spul :Y

Vol synteet kun je gewoon gebruiken (wel motorfiets olie MA)

Wat een gelul geen synthetisch gebruiken. Inderdaad olie met JASO MA specs erin pleuren.

Zeker niet bij de oudere motoren, van mij mag je. (is weer meer werkgelegenheid)

Ik maak veel fzr koppelingen, die vol syntheet hebben gehad, slippen met hoge toerentallen

Vraag maar eens na op het FZR Forum.

HyvesGames

Marlboroman
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de versterkte koppelingsplaten van EBC in mijn Z1000 zitten, prima spul. Volgens mij is het ook niet echt een "budget" merk hoor...

Voor mijn Z waren om en nabij dezelfde prijs als origineel, maar dan wel de versterkte versie...
 
Als je de OEM prijzen vergelijkt met welk merk dan ook, lijkt alles "imitatie troep".

Je zou je ook kunnen afvragen of de OEM prijzen niet gewoon véél te hoog liggen.......
 
Terug
Bovenaan Onderaan