Echt te erge filmpjes OUCH

AAaaaaaauuuuuu :)

Die gozer die die auto uit wilde vallen en vol met zijn smoel op een geparkeerde auto klapte, deed bji mij gewoon pijn. en nooit geweten dat sneeuwscooters kunnen vliegen. :P
 
Auw dat is pijnlijk, vooral die fietser die achter de auto hangt en op het dak wil landen via een schans.Maar eigenlijk ziet alles er wel pijnlijk uit
En dat tweede filmpje ook die skateboarder die was zeker voor piloot aan het oefenen.Die vliegt ech wel hard.Maar wel humor :)
 
Laatst bewerkt:
mega !!..


soms krijg je wel de kriebels van sommige stukjes..

maar sommige zijn echt goud waard !!.. die 2 boksers die klaar zijn waarbij er nog eentje drijgt te slaan, hij houd zich in, die andere vind dat niet leuk en mept hem nog ff KO :P whaha
 
mega !!..


soms krijg je wel de kriebels van sommige stukjes..

maar sommige zijn echt goud waard !!.. die 2 boksers die klaar zijn waarbij er nog eentje drijgt te slaan, hij houd zich in, die andere vind dat niet leuk en mept hem nog ff KO :P whaha

Diegene die nog een keer werd neergeslagen was al half weg en had niet echt meegekregen dat het gevecht was afgelopen, hij maakt een dreigende beweging en twijfelt toch, Jerome le Banner reageert er meteen op met zn fighting-instinct en mept hem aan de grond.
 
Die ijshockey speler die ligtelijk getoucheerd werd en daarna ff niet meer wist waar i was en hoe i moest schaatsen :P
Gezond he sporten ;)
 
En bedankt hé....sjees wat een pijn.

Ik denk dat een aantal van deze mensen het niet meer kunnen navertellen :X
Maar aand e andere kant...bijna alles is ook gewoon STOM.
Die vent die zijn auto trashed op een paal vind ik de mooiste, haha!!
 
Om eerlijk te zijn werd ik behoorlijk kwaad toen ik een gast voor een trein zag wegspringen. Wat een mongool zeg. Je zult de machinist maar wezen.
 
Ik zelf vond die van de trein denk ik wel het ergst het lijkt ook of die nog iets geraakt wordt het scheelde in elk geval super weinig
 
Om eerlijk te zijn werd ik behoorlijk kwaad toen ik een gast voor een trein zag wegspringen. Wat een mongool zeg. Je zult de machinist maar wezen.

Tis gek ik weet 't, maar dat was 1 van de stukkies waar ik 't hardst om heb moeten lachen...

Verder, dat bommetje van die orka vond ik ook om te gieren, die allereerste, die vrouw die in dat luik viel, hele leuke binnenkomer, die fietser die op dat dak probeerde te springen en net te kort kwam, nouja, errug leuk allemaal, om je te bescheuren, thanx! :)

En tja, wellicht dat hier een paar mensen naar de andere kant zijn overgegaan, en een heleboel die breuken en kneuzingen hebben opgelopen....

Tja, die mens toch...sommige doen alles om op tv te komen...
 
Ik vond die trein ook het mooist en begin dat die vrouw door het luik viel had het de eerste keer niet door
 
Terug
Bovenaan Onderaan