echte brikken

sammie

MF veteraan
10 nov 2003
31.116
8.242
Assen
godverdomme kijk ik hier op brikken en klassiekers gaat het alleen over kloetejapanners en de daarbij behorende mensen die niet eens hun eigen motor kunnenn onderhouden..
koop lego ofzo
 
godverdomme kijk ik hier op brikken en klassiekers gaat het alleen over kloetejapanners en de daarbij behorende mensen die niet eens hun eigen motor kunnenn onderhouden..
koop lego ofzo

En met Lego bedoel je zeker Enfield, Ural en Dneppers.
 
Nou nou nou, Sammie wel een grote mond he. Hij heeft een Ural 6v en hij weet niet hoe zijn spanningsregelaar werkt. Dus zullen we dan maar niets zeggen over het onderhoud :X
 
Ik haat Jappen
Geintje heb er al tig versleten En een ural tja nieuw is het vaak bende en oud zeker.Maar het je het leuk vind een jap of een rus Who cares Als je samen maar lekker kunt ouwehoeren en elkaar kunt helpen op dit forum
 
Ik heb overal al op gereden (behalve HD, nog niemand tegengekomen die mij er op durft te laten) van Ural, tot Aprilia, Norton, Honda, Suzuki, Kawasaki en het rijd allemaal lekker. Het gaat er tenslotte om dat we motorrijden en dat gevoel komt bij mij op elke motor, nieuw, klassiek en brik.
 
Ik heb overal al op gereden (behalve HD, nog niemand tegengekomen die mij er op durft te laten) van Ural, tot Aprilia, Norton, Honda, Suzuki, Kawasaki en het rijd allemaal lekker. Het gaat er tenslotte om dat we motorrijden en dat gevoel komt bij mij op elke motor, nieuw, klassiek en brik.

Yep!
 
godverdomme kijk ik hier op brikken en klassiekers gaat het alleen over kloetejapanners en de daarbij behorende mensen die niet eens hun eigen motor kunnenn onderhouden..
koop lego ofzo
zo knul scoota verkocht :P

koop een stukje binddraad..lijkt me een goed plan als begin op MF voor je. :+
 
Gelukkig ben ik hier te zelden om veel van dit soort posts tegen te komen, maar ja, goed gebin is het halve werk B|
 
Leer eerst eens fatsoenlijk spellen voor je een grote mond opzet klojo.
En als je wilt leren sleutelen dan kom maar eens een dagje langs, doe je wat nuttigers dan serieuze mensen afzeiken. :(
 
godverdomme kijk ik hier op brikken en klassiekers gaat het alleen over kloetejapanners en de daarbij behorende mensen die niet eens hun eigen motor kunnenn onderhouden..
koop lego ofzo
Juist een cursus "hoe maak ik vrienden"van de LOI zou hier wel op zijn plaats zijn
 
Misschien dat een mailbommetje hem op andere gedachten brengt :+

Maar je hebt gelijk het is al lang kinderbedtijd.
 
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan