echte brikken

godverdomme kijk ik hier op brikken en klassiekers gaat het alleen over kloetejapanners en de daarbij behorende mensen die niet eens hun eigen motor kunnenn onderhouden..
koop lego ofzo
WOW lache wat een reacties, om een enkele te beanntwoorden, ja, ik zie er lekker uit, en ja die electr regelaar die ik had gekocht kwamen andere mensen ook niet uit, maar erlijk, qua motorelectro ben ik geen expert, ik heb op meer motoren nieuwe complete bedradingen aangelegd maar dit ging niet goed.
echte fietsen?
motoren, brikken, dus oud, vanaf 25 jr dacht ik dat het over ging.
zelluf vinnik engelse zooi, zoals mijn trouwe BSA m21 erg leuk,
enne dnepr's zijn geen lego, lego past beter..
toch mooi zoals die BMW en goldwing rijders reageren..
Wow, sommige mensen zijn kennelijk echt serieus beledigt, zelf ik had dat niet verwacht..op zich wel een intererssant verschijnsel.
verder raad ik mensen met klassiekers af om onderhoud/revisie uit te besteden want 9 van de 10 revisiebedrijven mollen de zooi direct of indirect nog meer(door vb. met te kleine toleranties te werken..)
ik wil het neit graag toegeven, maar veel japanse motoren zijn inderdaad erg goed. vooral die suzuki GS blokken zijn taai...
maar is een motor meteen een brik of klassieker als hij ouder dan 10 jaar is?

Waarschijnlijk een gebrek aan woorden, zijn vocabulaire zal wel een beetje bekrompen zijn.
Spelling is ook niet een van zijn sterkste kanten. :P :P
 
sammie is een swabbie
swabbie doet tuiscursesse
vooral tiepcursessen vint swabbie leuk
en vriendjes maken vind swabbie ook fijn
eindelijk iemand waar ik me mee verwant voel en lekker een praatje op niveau mee kan beginnen.





B|
 
Oh, mijne is dus ook een brikje 8-)
12 jaar oud, sleutel zelf en ben van plan deze nog lang te houden en te koesteren :}

(Afbeelding)
Sjongejonge, wat is dat nou voor een puinbak? ;) :+

Zou je niet zeggen, al 12 jaar oud! Je bent er kennelijk erg zuinig op, want hij ziet er perfect uit. :}

Je hebt natuurlijk wel een probleem ; je zult hem moeten vermommen met wat rekwisieten zoals de bekende tape en de alom geroemde Ty-Raps 8-) als je je met goed fatsoen tussen de Brikken wilt begeven....
OBT8 is in de maak, wellicht is het wat voor je?
 
He sammy, smart-ass.

Mijn Sr 500 uit 1978 (yamaha, als jou dat iets zegt) is dus toch echt wel ouder dan 10 jaar en ook een behoorlijk degelijk brikkie. Inmiddels is die zwart en rijdt die (bijna) altijdt als een zonnetje.

Het is inderdaad nageaapt van de oude bsa eenpitters, maar de mankementen zijn er naar horen zeggen uitgehaald. Er zijn geen betere eenpitters.......Misschien de XT600, maar ja dat is ook een Jap en helaas nog niet zo oud.

De jappen
kun je altijd aantrappen
 
Sammy wees eens jezelf daar zul je van opknappen
Jammer dat je de essentie op MF niet snapt,
misschien moet je maar lekker ergens in een puber chatbox gaan zitten.


Toedels 8-)
 
Gut ik dacht dat alleen Harleyrijders een hekel aan motorrijders hadden, blijken die MZ-snaken d'r ook last van te hebben.

Maar Sammy ik begrijp het wel hoor, je wilt 't niet weten, "and God created Honda", maar om dan gelijk "God, verdom mij" te gaan verzoeken en dan ook nog de spaties te vergeten ...
 
Zijn we nu nog steeds aan het bakkeleien over die misplaatste opmerking???
 
Nou nou relaxed 's ff man.... :?

Was maar een grapje hoor Jochem. Eigenlijk ben ik een heel aardige en rustige jongen hoor! ;) ;) ;) Ik had alleen zoiets van: je moet zulke taal, zoals de aanhef van de eerste post van Sammy in dit topic, met klare Jip-en-Janneke-taal beantwoorden, anders snapt ie het niet.

Ik had eigenlijk op een reactie van hem gehoopt maar waarschijnlijk issie een beetje bang geworden. :?

Maar om Sammies onwaarschijnlijke hautaine houding eventjes de kop in te drukken, lees dit maar eens:

Hoi iedereen, ik heb sinds kort een cavia alla verde 350 tweetakt.
onderin krijgt de motor een veel te arm mengsel, vanaf 4000 toeren gaat het goed, ik heb de naald al helemaal bovenin gehangen en het vlotterniveau verhoogd, zonder resultaat. ook een groteer stationairspr. hielp niet. er zit een 130 hoofdsproeier in , misschien een grotere en dan de naald omlaag?
meel me op samrap392@hotmail.com als je wat weet..

Een beetje onze sleutelkunsten zitten afzeiken en dat er mensen zijn die een eencilinder viertakt niet kunnen afstellen. Nou, deze looser, Sammie dus, lukt het dus niet eens om een eencilinder TWEETAKT (even in acht nemende dat ie niet een cavia }) , maar een cagiva bedoelt) af te stellen.

Mijn conclusie: E-I-K-E-L!!!

En kom nu maar eens met tegenargumenten. }) :9
 
jongens jongens, die cagiva hoort zo te rijden, is het aard van het beesteje, wist ik niet, verder ben ik verrast dat er weer een pagina bij is, religieuze fanatici en mensen die op een andere manier extreem reageren zeggen meer over zichzelf dan dat ze over mij willen zeggen...
 
Ik ben Brikker en daar ben ik fier op.
Als ie 18 is, is het toch een Brikske?

full
 
Wèl als we alleen maar kunnen reageren op een opmerking die nergens op slaat, van een persoon die blijkbaar "een stok in het hoenderhok" dacht te kunnen gooien.
Beetje hetzelfde als tussen supportes van de tegenpartij gaan zitten en jouw club aanmoedigen.
 
Ik vind het eigenlijk wel leuk dat ik weer meer over mezelf te weten kom via dit topic. Dat ik een religieus fanaticus ben enzo... :} Best lachen hoor!

Dus houd de psychologische & filosofische wijsheden van Sammie hoog! :Z

geen slotje dus s.v.p.! })
 
Terug
Bovenaan Onderaan